11 Aralık 2016 Pazar

Sinemalarda Bu Ay / Zootropolıs Hayvanlar Şehri

Zootropolıs Nam-ı değer: Hayvanlar Şehrini uzun zamandır yazmak istememe rağmen bir türlü yazmak fırsatım olmadı. 


Animasyon kendim sevdiğim için bu tarz sevenler muhakkak olur diye düşündüm. Ver elini tık tık yazmaya başladım. Hatta patlamış mısır eşliğinde çocuklarınızla gayet keyifli bir aktivite olarak,ta düşünebilir. İzlenebilir...



Filmin konusu kısaca: Hayvanların bir arada yaşadığı şehirde, Çaylak bir tavşanın ve bir tilkinin bir kumpası aydınlatmak için bir araya geldiği eğlenceli maceraya tanık oluyoruz....



Mayısın Yorumu: İlk önce şunu belirtmeden geçmeyim. Zootropolıs total puanı çok iyi yani izleyen kitleden 8,7 gibi bir puan sıkalası var. Bununla beraber seslendirme kısmında, Cem Yılmaz, Aysun Topar,Fatih Özacun,Suzan Acun, olarak seslendirmelerde görev almıştır. Tavşanla tilkinin yollarının kesişmesi, dostluğu,arkadaşlığı, ırkçılığın,  önyargının, ahlaki ve sosyopolitik zararlarını İnce ince mesajlar verilerek, Yerinde ve dozunda olmasına ayakta alkışlarım. Nitekim baktığımda bildiğiniz yetişkinlerin dünyası. Sadece roller animasyon ve hayvanlar şehri olarak değiştirilmiş gibi. Görsellik,karakterler hepsi muazzamdı. En çok sevdiğim sahne tembel hayvanlar kısmı idi. İzleyince anlayacaksınız. :) Allahım dedim bir saniyede olsa ışınlan sam yumarsam onları, böyle mıncır mıncır sevsem. Hayal bu ya işte çok tatlılardı. Çok.... 

Biraz araştırma yapınca şu bulgulara eriştim. Filmin ekibi Afrika, Disney,in 
Hayvan Alemi ve San Diego vahşi hayvan parkında zaman geçirmişler. Tabi bitmemiş
Çok sayıda uzmanla görüşülmüş. Daha iyi anlamak için Los Angeles şehrinde Doğal Tarihi
Müzesini ziyaret ettiler. Bende diyorum ki Nasıl değer, nasıl bir çalışma, Varın düşünün!!!       Bizde olsa... Sustum.....



Yönetmenin Rich Moore yorumu,da  es vermeden  Zootropolis özünde bir dostluk filmi.
Bir tavşanla bir tilki olan Judy ve Nick aslında doğal düşmanların tam tanımları.
Başta iki karakter iyi anlaşamıyor. Ortak yönetmen Howard,a göre bu iki arkadaşın iyi
anlaşamaması komedi durumuna getiriyor. Judy sonsuz iyimser. Nick onun tam tersi 
şüpheci...


Bu tatlı Judy ve Nick ve tüm Zootropolis izleyin derim. Kahkahası, neşesi, bitmeyen
Güzel enerjili film kaçırmayın derim.....     






29 yorum:


  1. Komedi olması iyi. Biraz tebessüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yoruldum :( Mutsuz bedenler mutsuz siluetler görmekten Yasemin Tebessüm bu kadar kolayken neden zorluk neyse İzle bak çok seveceksin bol bol güleceksin.... Teşekkür ederim yorumun için....

      Sil
  2. Yaa cok severim bu animasyonu. Herkesin izleyip bir seyler anlamasi gerektigi bir yapim oldugunu dusunuyorum ben de. Kaleminize saglik bu arada. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel anlatmışsın Mayıs. Animasyon hayranı olarak bu film benden de tam puan almıştı. Kesinlikle hem çocuklara, hem de yetişkinlere uygun diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle düşünüyorum ipek çok sevdim çok güldüm Hele tembel yazarken bile gülümsüyorum Keşke dünya bir ucundan kıyısından ortak payıde, de buluşsa teşekkür ederim yorumun için İpek :)

      Sil
  4. Bu tür animasyon filmleri çok güzel oluyor. Denk gelirsem izlerim. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum izleyin turgay bey :) teşekkür ederim yorum için...

      Sil
  5. Teşekkür ederiz mayıs, Oğlum biraz daha büyük olsaydı gitmeyi çok isterdim. ama arşivime ekledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray evde sende izleyebilirsin çok eğlenceli ben teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  6. ilk yorum benden olsun :) yazılarını severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam olsun :) Teşekkür ederim Hüseyin bey :))

      Sil
  7. Tembel hayvan kısmı bu günlerde olmak istediğim bişey. Hep çalış hep çalış nereye kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci kısımda, Tembel hayvanımız sayın özer :) Bir gülme sahnesi var 1 dakika :) anca İzlettir bunu :) Çok eğlenceli :) Teşekkür ederim yorumun için....

      Sil
  8. Animasyon filmlerini her daim severim, yazdığına göre de gayette iyi :)
    Yalnız, araştırmana bayıldım!

    YanıtlaSil
  9. Trafik departmanındaydı değil mi tembeller? O sahnede çok güldüm ben.
    Filmle ilgili yorum yaparken 'bildiğimiz yetişkinler dünyası' demişsin aslında animasyonlarda böyle bir benzerlik gördüğümde hafif rahatsız oluyorum ben. Mesela 'evcil hayvanların gizemli yaşamı" filminde de yetişkin tarzı bir aksiyonun izlerine rastlamıştım. Aynı hisler uyanmıştı bende...
    Irkçılık konusunun işlenme şeklini sevdim. Zootropolis'i inşa edenlerin yaptıkları araştırma hikayesi de hoşuma gitti.
    Yazacak çok şey var aslında. Mesela tren kapılarını orjinal bulmuştum :)
    Kalemine, yorumuna sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlılar ama tembeller Bir mühür basıyor :) 1 dakika :) Son sahnesi,de Kahkaha attım araba sahnesinde o camı açtı ya :)) Nasıl güldüm. Evet Animasyonun yetişkin dünyası olmasını ben kendi nezlimce seviyorum. Onuda şu şekilde açıklayın. Çok fazla çocuk dünyasına düştüğünde bir tat alamıyorum. Birazda bana hitap etmeli ama Dikkat edersen Tüm animasyonlarda Mesaj içeriklidir. Çocuklara dahil olsa,da Mesaj vermesi ve Çocuk ebe beyin gittiği için sinemaya azda olsa onlarında baz alıyorlar diye düşünüyorum Ben kendi nezlimce bilir kişi değilim ama Irkçılık Sosyopolitik yaklaşım mesela bir sahne var sadece minik insanlar için yani sıçanlar o sahnede güzeldi. Sadece onların yaşayabildiği ufak bir şehir o kısmıda sevdim mesela ben her türlü canlıyı koruyan onlar için şehirler yapılan bir yer onlarda hoşuma gitti :)) Ben teşekkür ederim yorumun için Zülal ....

      Sil
  10. Ben de çok beğenmiştim. Hem komikti hem de aksiyon dolu bir maceraydı. Karakterler de çok iyi kurgulanmış tiplerdi bence :') Seslendirme zaten müthiş.. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Katılıyorum tüm dediklerinize :) Ama yoğuşmalı tembelimin yerini kimse tutamaz En çok sevdiklerim onlardı :) Yorumun için teşekkür ederim...

      Sil
  11. Yıllarca, sinemada, animasyonun dışında hiçbir film izleyemeyince alışkanlık yaptı sanırım bende ;)Filmi çok güzel detaylarıyla anlatmışsın.Senin önerdiğin filmler, hep benim de çok beğendiklerim oluyor.(Korku hariç;) Canım Mayısım teşekkürler araştırman ve güzel anlatımın için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma bu aralar bir gerilim takıldım. En son Karanlıklar Ülkesi Kan savaşını izledim. Fenaydı :) Onları daha tanıtamadım. İzlediğim son 4 film çok fena yazamıyorum bile Şimdilik animasyondan gidiyim ben dedim :) Ben teşekkür ederim Yıldız,cım Korkuyu,da Alıştırım ben seni :)))) Meraklanma sen benle takıldıkça hahahhahahaha öptüm...

      Sil
  12. Bu yaşıma geldim ama halen bayılıyorum animasyonlara ya , kardeşlerimle izlerim bir gün bunu mayıs :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle Nur ben Senden epey büyüğüm :) Ben izliyorsam sen artık haydiyi geçtim tamamen izlemesin :) Teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
    2. Bu akşam izlerdik kardeşimle , çok eğlenceliydi bayıldım ^^ verdiği mesajlar çok güzeldi , sanki amerikan filmini animasyon versiyonu gibiydi , selendirmesi de beni çok güldürdü :D

      Sil
    3. Bende sevindim Bayılmana Nur :)) Bende katıla katıla güldüm :)))

      Sil
  13. Benim cocuklar sever bunu.

    YanıtlaSil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz