24 Eylül 2017 Pazar

Bazı Şeyler

Merhaba sevgili okur. Ben dikkatçekiyorum blogunun sahibi Abdullah...

Mayıs ile mailleşirken konu ne zaman konuk yazarlığa geldi, ben nasıl konuk yazar oldum inanın anlamadım. Yahu hem bu konuk yazar dediğiniz şey, yazısını hazırladıktan sonra blog sahibine gönderir, o da uygun görürse yayımlar gibi bişey olması gerekmiyormuydu. Pat önümde beyaz bir sayfa al ne yazarsan yaz. Hani emanete aldığınız eşyaya zarar gelmesin diye üzerine titrersiniz ya öyle bir stres. İnanın şu dört satırı yazmak için üç paragraf yazıyı kaç kez yazıp sildim bilmiyorum.

Neyse. bu kadar stresten sonra size anlatacak bir kaç konu buldum. Umarım beğenirsiniz.

Blog Yazarları Çalıştayı 3



17 Kasım 2017 tarihinde Kadir Has Üniversitesinde yapılacakmış. Konferans, çalıştay, seminer gibi etkinlikleri seviyorsanız ve blogların geleceği hakkında bir kaç fikir kırıntısı varsa kafanızda mutlaka değerlendirmelisiniz.  Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.  Blog yazarlığı için güzel ve sevindirici bir haber.

Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu - Stefan Zweig



Son dönemlerde okuduğum en etkili kitaplardandır. Kitap incecik olmasına rağmen etkisi oldukça büyüktür. Genç bir kızın heyecanı ile başlayan hikaye olgun bir kadının ölümüyle biter. Oldukça dramatiktir ama bana göre erkek bir yazarın empatinin nirvanasına ulaşma kitabıdır. Özetle hiç bir erkeğin almak istemeyeceği mektuptur. Seversiniz.

Westworld



Bilim kurgu türünü seviyorsanız bu diziye bayılacaksınız. 1. sezonu Ekim 2016 dan itibaren yayımlanmış. 2. sezon ise 2018 de geliyor. Biraz aşk, biraz bilim kurgu, biraz yapay zeka, biraz felsefe, biraz şiddet, biraz da entrika. Yani her şey var dizide.  En azından bir kenara not edin...

Son söz;  Blog tutmak müthiş bir duygu. Hayatın hengamesinden kaçış, kendi içine yolculuk, stresten uzaklaşma, sürekli yeniyi arama, yenilenme ve daha bir sürü şey. Hele biraz da emek verdiyseniz ekranda görülen o sayfa sizin geçmişiniz, gelişim süreciniz, aldığınız yol hatta büyüyen bir parçanız oluveriyor. Ve bu süreçte sizinle aynı duyguları paylaşan bir çok kaliteli insanın blogunu okumak da ayrı bir haz. Yani sizi sessiz sedasız okuyan insanların olduğunu bilin. Son bir şey daha... Blogunu bana açarak hislerimi blog takipçileri ile paylaşma fırsatı verdiği için Mayıs'a çok teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın...

16 yorum:

  1. Merhaba Abdullah Bey,

    Bu güzel blogda yazınızı okumak oldukça keyif verici. Blog yazarları çalıştayı beni çok mutlu etti. Katılıp katılmayacağım netleşmese de blog yazarları için önemli bir gelişme. Zira bloglar maalesef sosyal medyanın gölgesi altında kalıyordu...

    Sizin gibi bir blog yazarını tanımak da ayrıca güzel. Emeğinize sağlık. Mayıs Yağmuru'na teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Abdullah bey,
    Yazınız çok akıcı ve güzel olmuş tebrik ederim. Yazınızı okuduktan hemen sonra blogunuzu takibe aldım. Bahsettiğiniz kitabı bir blogger arkadaşım, bana hediye olarak gönderildi. Bir türlü okuyamasam da yazınıza göre daha fazla meraklanmaya başladım. Bilim Kurgu severim. Bu yüzden diziyi de listeme ekledim. Öneriler ve bilgilendirme için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Severek takip ettiğim blogger tarafından fark edilmek güzel. Teşekkür ederim 😁

      Sil
  3. Güzel bir yazi olmus bloggerlarin birbirine konuk olmasini seviyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem yazan hem de yazılan blog için değişiklik oluyor, bence de güzelnoluyor. Teşekkür ederim Derya hanım 😊

      Sil
  4. Mayıs'ı merak ediyordum. Konuk yazar olmanız ne güzel. Çalıştaya keşke katılabilsek. Elinize sağlık. Mayıs'a da selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etmeyin Mayıs çok kısa bir süre sonra yazmaya devam edecek Ece hanım. Çalıştaya bende katılamayacak gibiyim ama blogların geleceğinin değerlendirilmesi benim için kayda değerdi. Onun için paylaştım. Teşekkür ederim.

      Sil
    2. Sevindim Abdullah Bey. Tabii ki blogların geleceği hepimiz için önemli. Çok teşekkürler:)

      Sil
  5. merhaba öncelikle belirteyim ki çok güzel yazı olmuş
    son söz kısmını okurken sanki mezuniyet konuşması havası olmuş hani güzel geçen bir şey son bulur duygusal bir konuşma yapılır ya oyle okurken duygulandım ve gözümde kalabalık topluma konuşma yapıyorsunuz da ben de dinleyicilerden biriyim gibi geldi ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmayın ya, yorumunuzla çok sevindirdiniz beni. Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Çalıştay ilginç geldi. Katılabilsem güzel olurdu.
    Güzel paylaşımınız ve desteğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim 😊

      Sil
  7. Çalıştaya katılmayı çok istiyorum acaba kimler gelecek takip ettiklerinden güzel bir tanışma fırsatı olurdu doğrusu. Bu arada izleyici gadgetı problemi var farkettin mi?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Paylaşım harika katılabilenler için güzel bir gün olacak. Sizi tanımakta güzeldi.

    YanıtlaSil
  9. Gayet doğal ıçten bir yazı olmuş. Kaleminizde sağlık.

    YanıtlaSil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz