11 Ağustos 2015 Salı

Hiçlikten Gelen Kız & Justın Cronın

Merhaba...

Sizlere takdim edeceğim konuğum Justin Cronin'in üçlemesinin ilk kitabı olan Hiçlikten Gelen Kız tam anlamıyla bir baş yapıt. Hak ettiği değeri Türkiye,de görmese bile 2012 ilk basımı çıkan roman sayfa sayısı ve kalınlığı gözünüzü korkutmasın derim. Bir çırpıda okunuyor.Konusu,kurgusu,anlatımı,kraterler beni benden aldı.Favorim ise tüm gerilime ve kaosa rağmen Wolgastla, Amy o nasıl bir saf sevgidir. Sopiler vermeyim size kafanız bulanmasın. :)) Konusuna gelirsek 16 yaşında Jeannette bir kasabada restoranında çalışmaktadır. Bill Reynollds bir adamla ilişki yaşayıp, Amy isimli kızları olur ve hikaye başlar. Jeannette Bill normal olmayan ilişkisi, Jeannettenin parasal çıkmazları, Amy için mücadelesi, amy yalnızlığı,farklı bir çocuk oluşu.

 Sonrası ise bir manastırda rahibe laceyle yollarının kesişmesi, veee ahhh !! Wolgasttımm Amy ile mücadelesi ve diğerleri Peter,Sara,Hollis, Allicia, (Sıfır ve arkadaşlarına) karşı mücadeleleri nasıl olacaktı.  Sürükleyici,etkileyici,Fantastik,gerilim, yer yer bu fantastik dünyada ben olsaydım ne yapardım. Diyeceğiniz bir roman ben serinin ikincisine geçtim. On iki gıdım gıdım okumaktayım. Bitmesin diye sizler ede tavsiye ederim. Çok beğeneceksiniz..

















      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz