31 Ağustos 2015 Pazartesi

Next Stop, Happiness/ Sonbahar Koncertosu

Kendimi bildim bileli dram ağırlıklı film,dizi, kitap sevmişimdir. Bu tür dizi ve filmlere de merakım vardır.En son izlediğim dizi Next Stop, Happiness /Sonbahar Koncertosu dizisini sizlere tanıtmak istedim.Dizi araştırması yaparken, Vanness Wu'yu görünce balıklama atladım. Ben oyunculukta arızalı adamları severim.Duruşu, bakışı, asi oluşu beni kendine çeker. Dizide ki baş karakterin yakışıklı olup olmaması önemli değildir.Benim için role ne kadar hayat verdiği önemlidir.






Dizinin konusuna gelecek olursam ;
Kendinden emin başarılı,soğuk,ukala,yakışıklı,Ren Guang Xi (Vanness Wu') bir hukuk öğrencisidir.Hayatı dışarıdan bakıldığında oldukça mükemmel görünmektedir.Fakat gerçekte yalnız ve mutsuzdur. Liang Mu Cheng (Yixuan An) öksüz bir kızdır. Okul kantininde bento satarak hayatını kazanmaya çalışır. Bir şekilde bu çiftimizin yolları kesişir. Tadı kaçmasın diye çok fazla detay vermek istemiyorum.Çiftin uyumu bence çok mükemmeldi. Sevimli rol arkadaşları ufaklık o kadar tatlıydı ki pc den içeriye girip iki elimle o bal yanakları sıkasım geldi...Dram,romantik seviyorsanız bence kaçırmayınız.
Tür: Aile,Dram,Romantik
Yönetmen: Chen Hui Ling
Yapım Yılı: 2010
Yapımcı : Sanlih E Television
Ülke: Tayvan
Dil: Mandarin
Bölüm sayısı: 21
Süre:60 dakika
Yayın Kanalı: TTV
Yayın Tarihi: 4 Ekim 2009/ 28 Şubat 2010 
Oyuncular: Vannes Wu, Chris Wu, Fu Pei ,CiRu Qi, LiuShebg Hao, Wen Tiffany, Xu Yixu An, Zheng you Jie

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz