3 Kasım 2016 Perşembe

Beyoğlu Belediyesinde 50 Gün Festival Var....

Çok fazla yaşanılan olaylar,durumlar yüzünden uzun zamandır Beyoğlu esnafı kan ağlıyordu. Bunun biraz daha canlanması, biraz daha hareketlenmesi esnafın yüzünü biraz daha güldürmek ve canlılık için Beyoğlu'nda 50 günlük bir festival var.... Bizde sarı oğlanla bunlardan bir tanesini yakaladık. Tabiki ne diye sormayın. :) 


Beyoğlu Sahaf Festivali 24 Ekim Çarşamba günü kitap sevenlerin karşısına görücüye çıktı. 6 Kasıma kadar devam edecek olan festivalin İçeriği ise şöyle. Asırlık kitaplar, tarihe tanıklık eden dergiler, eskiye ait yazılar, Fotoğraflar,tiyatro afişleri nadide levhalar, mektuplar,kartpostallar, özel koleksiyonlar stantlardaki yerlerini almış sizleri bekliyor olacak. :)







Biz iki minnoş bir o stant bir bu stant hepsini tek tek inceledik. Sonunda ben uzun zamandır almak istediğim sarı oğlanın yok alma ben istemiyorum demelerine karşın, çok istediği kitapları ona aldım. Alma demesindeki en büyük etken biraz tuzlu oluşu sayın okuyucu :) Sahaflarda yarı yarıya olduğunu duyunca yok dedim alı cam. Ben seni mutlu etmek istiyorum yaaa diye azcık duygu sömürüsü yaptım. Esnaf kardeşle azcık indirim için cebelleştim. Sonunda elinde kitaplarıyla deli gibi sırıtan sarı oğlanı gören ben mutluluktan uçtum. Kitapların pahalı olmasının en büyük özelliği çizgi roman oluşu ben bu tarz kitaplara çok vakıf değilim. Çizgi roman diye olaya bakmayın. Onunda ciddi bir okuyucu kitlesi ve farklı bir aurası var. 6 Kasıma kadar yolunuz düşerse bir uğrayın derim....





   



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz