28 Ekim 2016 Cuma

Ödün - -Çaldım


Sarı oğlan - Mayısssss !!!!!
Ben - Efemmmm

Sarı oğlan - Babandan izin aldın mı??

Mayıs -Nasıl yani ??? 

Sarı oğlan -Çok ayıp ediyorsun soruya soru ile gelme....

Mayıs -(İçsel ses ) Üfüüüüü köşeye sıkıştırıyor beni namıssız yaaa.. Aldım işte ne olmuş aldım..

Dış ses -Ya babam beni bilir evladıyım onun 

İç ses - Ağlamaklı takıl ağlamaklı 

Dış ses, - Ben indim alt kata bir göz gezdireyim demiştim.Şöyle ne var ne yok kolaçan etmek  falan filan yani..  Babam görmüştü beni 

Sarı oğlan - Görmüştü ayrı Baba ben kitaplarına bakıyorum. Okumak için alabilir miyim demen ayrı değil mi ????

Ben: Camiye gidiyordu. Çok hızlı hareket halindeydi. Kaşla göz arasında ne olduysa oldu ben söylerdim yoksa o benim pamuk helvam.  Abartma sende yaaeee.... 

İç ses - Ajitasyon yap evladıyım de küçük bir kedi gibi gözlerini belert kocaman kocaman aç gözlerini.....

Sarı oğlan  -Hala cevap alamadım soruma ben ??? Kaça kaça bir hal oldun ayıp ayıp yani....


Ben - Üühü ühüü Sanki evladını kesen anne gibi muamele ediyorsun. Sanki kaçakçıyım. Sanki kedi kestim. Sanki zulüm yaptım. Üühüüüüüüü Babam sonuçta canım ciğerim çörek otlum o benim. 
iç ses -Soğan olaydı iki damla yaş gelirdi gözümden akmada akmıyor hiç yaa tühhh 

Sarı oğlan  -Annene deseydin bari !!!

Ben- Annemi aradım. 







Sarı oğlan -Eeeeee


Ben -Annemle hararetli konuşmamız geçti. Ispanaklı yumurta nasıl yapılır diye soru sordum. Yumurtayı canım sever dedim O sen oluyorsun :) :)

İç ses - Yakında Tavuk gibi kuluçkaya yatarız. İçimiz dışımız yumurta oldu zati :)

Bende öğreneyim ıspanakla bir ziyafet şöleni hazırlarım dedim....


Muhtemelen yukarıda ki konuşmalardan pek bir anlam çıkaramadınız. O zaman size şöyle anlatayım. Benim babamın esas mesleği Matbaacılık idi. Tabi bahsettiğim yıllar 70li 80li yıllar teknoloji çok gelişmemiş, Yayın evlerinin hepsinin kendi matbaaları yok. O dönemlerde babamın özellikle kendi bastığı veya belli bir dönem yasaklanmış kitaplardan oluşan bir kütüphanesi var. Ve babam 70 yaşını geçmesine  rağmen, şu an kitap okumamasına rağmen bunlara gözü gibi bakar, hatta arada gider tozlarını falan alır.

İşte ben bu kitaplardan gittim bir kaç tanesini
ödün-ÇALDIM..! Valla okuyup geri koyu cam. 

Hem sarı oğlana ne oluyor niye tepki veriyor anlamadım. Baba benim babam. Ona ne oluyor dış 
kapının mandalı. Diyemedim tabi yüzüne karşı...

Ben kitapları daha okumadım. Sizlere bir kaç resim paylaşacağım.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz