7 Haziran 2017 Çarşamba

İki Film Bir Arada.....


Baktım olur tarafı kalmadı  İzlediklerimin. Işıklar aydınlattı  Ampulu :)  İki film patlat mayıs dedi. Şimşekler.... İç ses ( üşengeç mayıs ışıklar,aydınlatmalar,trafo bile bağlasak sana üşengeçlik için yazdığını biliyoruz ) Evet tamam iç sesciğim bir sus artık baltalama her yazımı....
İlk tanıtacağım Film : Ay ışığı (Moonlıght)  konusu ise : Suç uyuşturucu ve fakirlikle mücadele eden bir gencin çocukluktan yetişkinliğe geçen evrede başından geçenleri üç ayrı zaman diliminde aktaran yapım,zamanın değiştirici gücünü bizlere anlatan filmdir...  

Mayısın Ay Işığı İçin Görüşleri nelerdir : Ay Işığı Üç dalda  Oscar almış bir yapıttır. Bu çok tartışmalı,spekülasyonu en acı sosundan,  olan  film için çokça tartışılmıştır. Bunların en büyük etkeni ise Eş cinselliği anlatması. Üstüne kurgu hikaye ve senaryonun kötü olduğundan dem vurulmuştur.  


Bana kalırsa filmi izlerken sakıl bir durum söz konusu bile yoktu. Aç parantezi Mayıs!!! ( Cinsellik veya görsel durumlar yok )  Bir gencin kendi kimliğini sorgulaması. Çevresinin çocukluktan ergenliğe baskıları. Annesi ile yaşadıkları sorunlar. Fiziksel ve ruhsal değişimleri ekrana yansıtılmıştır.  


  Sırf eş cinsellik konu itibari  var diye Vurun abalayı yapılması. Yada çok fazla yüceltilmesi   ikisininde aynı sığ sularda konuşmalar olduğunu düşünmekteyim.     

Mayıs sana göre Oscar hak ediyor muydu ??? Maalesef hayır. Daha sarsıcı beklerdim Filmi... 

İzlerken Vakit kaybı olduğunu düşündün mü ??? Hayır ama herkes izleyemez sanırım. Değişkenlik gösterir bu tarz konular... 

Banko Oscarı kime verirdin Mayıs  ??? Yaşamın Kıyısın,da olurdu....   

Son sözün nedir ?? Mayıss... Ay ışığı filmi Orta kahve kıvamında.....

İkinci Tanıtacağım Film ise Lego Batman filmi Çok bencil bir karaktere sahip olan ve yıllardır yalnız yaşayan Batman,bu lego filminde yanına aldığı Robin ile birlikte kendini yeniden keşfetme yolculuğuna çıkacak ve Gotham Joker,in elinden kurtarabilmek için takım çalışmasının ne kadar önemli olduğunu anlayacaktır... 



Batman joker arasında mücadele gayet eğlenceliydi. Filmi izlerken bol bol güldüm. İzlerken keyifte aldım. Yalnız çocuk kısmına çok hitap etmeyeceğini düşünüyorum. Çünkü dil ve espriler daha çok yetişkinler için.... İzleyenler tarafından beğenme kısmı ise total sekiz nokta Birdir..
Ben izlemenizi tavsiye ederim. ...... 





24 yorum:

  1. Ben Yaşamın Kıyısında'yı merak ettim, Oscar'ı ona verecekmişsin çünkü ve senin zevkine, görüşüne güveniyorum. Buna herhalde bakmam yani çok ilgimi çekmedi. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O iyi çok iyi tavsiye ederim :))) Yaşamın kıyısından müjde Biraz daha ağır konular Ay ışığı filminde :))) Teşekkür ederim yorumun için :))) Müjde

      Sil
  2. İkisi bir arada:) Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Bende Lego filmini izlemiştim sinemada çok keyifliydi. Batmanli olanı güzel demek merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu filmi,de çok eğlenceli tavsiye ederim teşekkür ederim yorum için.... :)))))

      Sil
  4. Oscar'daki skandal beni baya güldürmüştü ^^ Eşcinsellere kötü gözle bakılması taraftarı değilim.Tamam onaylamıyorum ama birinin bu konudaki yönelimleri karakteri için kötü bir izlenim oluşturmamalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşcinselliğin hastalıklı veya kötü davranılması karşıtıyım. Bunun yanı sıra Çok matah bir şey gibi yükseltilmesine de karşıyım. Aslında Orta şekerim demeliyim ben bu konuda :))) Film içerisinde sapkın veya sapıkça bir durum yok aslında ne büyütmek nede yermek gerekli. Ama o duyguyu alamadım Bunlardan öte ona bende çok güldüm. Herkes sahnede :) hahahhahahahahahah yazık yaaaa :)))

      Sil
  5. "Ay Işığı" konusunda tamamen aynı fikirdeyim. Ne hikaye ne oyunculuklar etkiledi beni. Oscar almasına da üzüldüğümü söylemeliyim. Benim de oyun Mancester By The Sea'ye idi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sarsıcı olabilirdi Daha derinliği olmalıydı İzledik gördük :) Oscar kıstaslarını neler çok merak ediyorum. Doğrusu biraz ülke içerisinde o sezon ne moda ise onun aldığına kaanat getirmekteyim Artık :) Teşekkür ederim yorum için....

      Sil
  6. İlk filmin konusu beni pek sarmadı ama ikinci filmi yegenlerimle izleyebilirim tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk konu biraz ağır :) İkincisi güzel Çok küçük değillerse izlenebilir :) Teşekkür ederim yorumun için....

      Sil
  7. Oscara farklı bir boyut kazandırdı galiba Moonlight :) Anons yanlışlığından bahsediyorum :)) Oldukça trajikti...
    Genel anlamda beğenmiştim ben filmi, eşcinselliği çok gözüne gözüne sokmadan geçişleri iyi anlatmışlardı. Geçişleri beğendiğimi hatırlıyorum bir de... Çocukluk, ergenlik ve ermiş olma hallerinde oldukça iyiydi.
    Yorumuna sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Evet evet Çok güldürdü beni o sahne Ama daha derinlikte bekliyordum açıkçası Biraz daha sars malıydı? Evet çok gözüne sokmadan kısmına aynen katılıyorum. Ama havada askıda kalan kısımları çok vardı. Tabi bana göre Biraz duragan olması,da daha derin yaraları daha fazla gösterebilir di ki Anne faktörü yaşayan bir çocuk,tan bahsediyoruz... Teşekkür ederim yorum için ....

      Sil
  8. İkincisi pek bir şey diyemesemde ilkinin tavsiye edilmesi bile film seçme konusundaki eksiklikleri açık etmiş. Daha iyi öneriler sunmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semih bey sizin kendi yorumunuz size saygı duyuyorum. Ben izlediklerimi tüm arkadaşlarımla paylaşmak tayım. İzlediğim filmleri tanıtırken Kendimde eksiklik olarak görmüyorum. Sanat içerisinde Dram, Aksiyon,Romantik, Tarih, Belgesellerde çekilmektedir. Sizin sevmediğiniz İlk konuyu Seven veya izlemek isteyen birileri mevcuttur.... Yani Filmlerde Kıstas olunmaz. Ve bu bir eksiklik anlamına gelmez.... Saygılarımla......

      Sil
  9. Yaşamın kıyısında yı izledim ve çok beğendim bu film de afişi dikkatimi çekti geçen gün ama mandalina bahçesi diye bir filme takıldım muhteşemdi yazayım dedim belki izlersin.Ben de Ay ışığını izleyeyim yarın. Sevgiler teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAşamın kıyısından güzeldi evet :) Mandalina bahçesine bakarım :)))Bu aralar sadece filmlere odaklandım izlerim Tabi :))) Teşekkür ederim yorum için :)))) Ay ışığı biraz durağan onu belirteyim :)))

      Sil
    2. İzledim canım teşekkürler sınırları çok iyi korumuşlar güzel bir film, oscar ödüllerini hayatın bu noktasına dikkat çektikleri için aldılar sanırım neye göre ödüller veriliyor çok takip etmiyorum ama oscarlık değildi diye düşünüyorum. Sevgiler.

      Sil
  10. legolardan oluşmuş gibi gözüken "lego batman" benzeri sanmıyorsam Cartoon Networkta'da oynuyodu..ismi ninjago mu neydi,öyle bişi..:)) lego batmana bi ara bakiim..tşkr ederim..sizi izleyicilere ekledim,bende beklerim.. :))

    YanıtlaSil
  11. Öneriler için teşekkürler, birincisini izleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :))) Onere oldum yorumunuza Çokta Mutlu oldum :)))) :)))

      Sil
  12. İkinci filmi keşke akşam fark etseydim :D fellik fellik animasyon aradık kardeşlerimle , gerçi sen pek çocuklara hitap etmemiş demişsin , bilemedim şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetişkinlere daha çok hitap ediyor. İnce espriler var çünkü yani çok küçük değilse izler. Küçükse o kısımda durmak lazım :)

      Sil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz