14 Haziran 2017 Çarşamba

İki Film Bir Arada....

İki film tadı damağınızda kaldı. Çok yoğun istek aldı. Ayyy ne güzeldi denildi. Yine olsun.Yeniden dolsun. Dediniz... Bende sizi kırmayım dedim. Helk istemiş... Hay hay yine iki film bir arada yazarım.. Elime yapışmaz katha... Zinhar... Hemen yazarım. ::)))


Hızlı Ve Öfkeli Sekiz.... 

Yıllardır birlikte çalışan, adeta aile gibi olan ekibin beyni Dominic Toretto (Vin Diesel) eşi Letty (Michelle Rodriguez) ile balayındayken gizemli Cipher,ın (Charlize Theron ) saflarına katılarak en yakınındaki insanlara ihanet etmiştir. Cipher tam bir teknoloji dehasıdır ve gerçek bir kaos çıkarabilmek için Dom,u yanına çekmiştir. Bu olayın şokunu atlatmaya çalışan ekip Cipher Ve Dom 'u durdurabilmek için eski düşmanları Deckard Shaw (Jason Statham) da yardımına ihtiyaç duyacaktır... 

Mayısın Film hakkında yorum salı: İlk şunu belirteyim filmin yıldız kadrosu bana göre Ef Sa Ne ...

Charlize Theron,Mıchelle Rodriguez, Jason Statham, Dawayne Johnson ve diğer yıldızlarda bonustur. Hızlı ve Öfkeli sekiz diğer tüm serilerden bir tık üzerine koyarak ilerlemiştir. Aksiyon,efektler daha zengin çekim açıları. Bir bölümde arabaların sahneleri var. Hadi canım hadiiii bunun düşüncesi bile vay be dedirtiyor ki izlerken sizde bunu diyebilirsiniz. Eminim .... 

Filmin çıtasını epey yükseltmiştir. Aksiyon seven biri olarak temponun hiç düşmemesi ayrıca hoşuma gitti. Paul Walker yokluğu aranıyor mu ?? Benim açımdan evet çünkü bir bakıma oda serilerin bir parçasıydı. Film devam niteliğinde olsa bile kaliteli ve her şekilde kendini izlettiren bir film... Aksiyon sevenler ekran başına ..... 



Galaksinin Koruyucuları İki

Star Lord (Chris Pratt) arkadaşları suikastçi Gamora (Zoe Saldana) ailesinin intikamını almak için tüm galaksiyi dolaşan Drax (Dave Bautista ) ödül avcısı Rakun Rocker ve onun yanında dolaşan Groot ile birlikte babasının köklerini arıyor. Bu yolculuk sırasında galaksinin değişik yerlerinde savaşırken yanlarına yeni yol arkadaşlarda katılıyor... 

Mayıs,ca Film Nasıldı???  Ekranın kararıp filmin başlamasıyla İlk sevgilimi buldum. Baby Groot Allah'ım nasıl bal, nasıl ceviz içi size anlatamam.   Onun danslarıyla başlıyor sahneler. İlk filmin gölgesinde kalmadığına   kanaat getirdim. Renkler,kostüm,makyaj,çekim açıları,görsel kalite fevkaladenin fevkinde. Aksiyonu çok doyurucuydu. Esprilerin zenginliği ve kraterlere hayat veren oyuncular üst düzeydi. Oyuncular demişken kimler var derseniz ?? 
Zoe Saldana, Chris Pratt,Dave Bautista, Müzikler 70 80 li yıllara insanı götüren bir tarafı var. 

Film size izlettirirken  vaadi şöyle .. 
Eğlence,Komedi,Aksiyon,Heyecan,Bilim kurgu, hepsi içinde bileşen olarak sunulmaktadır. Serinin üçü kesin gelir. Marvel,dan beklentim o yönde  ....  

Sona Bir iki cümle eklersem ne olur ??? İkisi,de eğlencelik filmler. İkisi,de yalnız veya aile fertleri ile izlenebilir.Filmler içim patlamış mısır yapmayı unutmayınız :))) 



l

18 yorum:

  1. Paul Walker araba kazasında ölen başrol değil mi?Ben Hızlı ve Öfkeli serisinde bir tek Tokyo Yarışı'nı seviyorum,diğerleri pek sarmadı o kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Canım çok genç yaşta öldü. Son tavsiye ettiğimi izle bakalım belki begenirsin :)) Yoruma geç döndüm kusuruma bakma lütfen... :)

      Sil
  2. İzlemedim ikisini de ama Marvel'in karakterlerine benim oğlan bayılıyor, bir tanesiyle yeni tanıştım ben de, Jessica Jones, birkaç bölüm baktım hatta. Aksiyon severim, Charlize Theron'u da..çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seviyorum Aksiyon ekşin ekşin :) Ama bu aralar Dramda çok izledim. Duygusalda Oğlun seviyorsa kesin bunları kaçırmaz izler Müjde :) Teşekkür ederim yorum için geç dönüş yaptım kusuruma bakma lütfen :)))

      Sil
  3. Of ama kadroya bak , resmen yıldızlar geçidi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İkiside güzel tavsiye ederim :))) Geç dönüş oldu kusuruma bakma canım

      Sil
  4. Yine ikisi bir arada:) Bol seyirler herkese.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) Biliyorum Çok fenayım :) Teşekkür ederim yorum için Geç dönüş yaptım Kusurma bakma lütfen....

      Sil
  5. İkinci filmi ilk defa duydum,izleme listeme aldım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene çıktı Film İzlenme olarak çok fazla hasılatı var gözden kaçmıştır Muhakkak Teşekkürler yorum için... Geç dönüş yaptım kusuruma bakmayın...

      Sil
  6. İki film de bana göre fazla aksiyonlu :)))
    Ama bizim paşa hızlı ve öfkeli serisine bayılıyor. Bunu izledi mi takip edemedim bak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ama tavsiye ederim İkisinide :)) Paşa, da sever muhakkak :) Teşekkür ederim yorum için... Geç dönüş yaptım kusuruma bakmayın :)))

      Sil
  7. Haftasonu izlenir gibi duruyor Mayıs. Iyi oldu benim için eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim geç dönüş oldu kusuruma bakma :)))

      Sil
  8. Canım seni mimledim.Göz atarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben Mim yapamıyorum Ama :( Yinede uğrayacağım sana :))

      Sil
  9. Hızlı öfkeli serisi film dünyasın kalitesini belirler oldu.

    YanıtlaSil
  10. Son yazınızı henüz okuyabildim. Geçmiş olsun. Selam bile yeter. O kadar yorulmadan zaman zaman.

    Önceki yazının yorumu kapalı sanırım. O yüzden bir evvelkine yazıyorum.
    Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz