25 Aralık 2017 Pazartesi

Balkanlardan Belgrad

Balkan turuna kaldığım yerden devam ediyorum. Dört,cü gün en vasat gün oldu diyebilirim. Makedonya'nın başkenti Üsküp'ten Sırbıstanın başkenti Belgrad'a doğru sabah saat 08:00'de yola çıktık. Yol normalde beş,altı saat sürüyor.
 Yollar çok bozuk, gümrükte bekleme oluyor ve turda kırk bir kişi var. Yolda değişik sebeplerle her bir,iki saate bir otobüs durmak zorunda kaldı. ( çiçek böcek toplamak, sigara molası vs.)

Sonuç olarak Sekiz saatte akşam saat 16:00 gibi Belgrad'a vardık. Birde şunu belirteyim Kasım ayında Balkanlarda hava saat 16:00'da kararıyor. Otobüs ile panaromik bir şehir turu yaptık.

Peşinden şehir merkezinde inerek gurup halde Belgrad Kalesine gittik. Kalenin bir özelliği de Kalenin çok iyi korunmuş durumda olması yıl boyu değişik aktivitelerde (konserler, resepsiyonlar vb.) kullanılması. Kalenin manzarası da çok güzel bir tarafı Tuna nehrine bakıyor diğer tarafı ise şehre.

Kaleden sonra şehir merkezine gidip iki saatlik serbest zamanımızda bireysel gezdik. Şehir çok güzel ama maalesef bizim yeterli zamanımız yoktu. Yinede elimizden geldiği kadar gezmeye çalıştık. Daha sonrası için iki-üç gün sadece Belgrad'a gelinip gezilebilir. Açıkçası biz ileride bunu yapmayı düşünüyoruz. Şehirde lokanta ve barların olduğu bir cadde var. Buranın gece hayatı da baya bir aktif. Maalesef biz gece hayatına kalmadık. Ayrıca İstiklal caddesi gibi cadde var alışveriş için.

Sonuç olarak Belgrad'ı çokta gezemeden 20:00 gibi otelimize gittik. Burada bizi kötü sürprizler bekliyordu. Akşam yemeği çok kötü idi. Oda çok soğuktu ve otel yetkilileri ısrarla odada ki klimanın kumandasını vermediler. Ayrıca gece sıcak su yoktu.

Sonuç olarak vasat bir günden sonra yorgunluk ve yarın ki yolculuk için uyuya kaldık. Ertesi gün Tekrardan uzun bir otobüs yolculuğu bizi bekliyordu. bu sefer Belgra'tan Saray Bosnaya. bunu da sonra yazarım artık. Görüşürüz.

1. Bosna'yı daha çok merak ediyorum. Yazınızı bekliyorum.:)

1. En yakın zamanda inşallah o kadar ağırım ki :( Kusuruma bakmayın cevaplamada bile ağır ağır geliyorum... Teşekkür ederim yorumunuz için...

2. O otel neymiş öyle yaa :(

1. Aynen öyle dedik bizde yaşayarak gördük :)

3. AA, ben de Mart ayında Belgrad'a gitmeyi düşünüyorum. Aynen öyle iki-üç gün orada vakit geçirmeyi. En azından değeceğini düşündüm şimdi.

1. Evet değer Bende çok istiyorum sadece oraya gitmeye :) Kusuruma bakmayın geç dönüş yaptığım için güzel yorumunuz için teşekkür ederim :) En yakın zamanda inşallah gidersiniz

4. hımmm otel kısmısı dışında iyi yaaa :)

5. bende ekim ayında gittim balkanlara hava şansıma çok iyiydi ama yollar uzun ve yorucu :)

1. Ama her şeye değer oralara değer doğrusu ne iyi etmişsiniz gitmişsiniz :) Bir daha gideriz inşallah :) teşekkür ederim yorumlarınız için...

6. Yanıtlar
    1. Evet o kadar güzel ki İnşallah gidersiniz Balkan turuna :)

7. balkanları ben de gezmek isterdim,ama işte bakalım bi umut..🤔 merak ettim kaç yıldızlıydı acaba otel?😀 anlattığınıza göre belgradtaki otellerde sıkıntı var gibi..güzel bir tatil yazısıydı,elinize sağlık..🙂

1. Turun anlaşmalı olduğu oteller aslında 4 yıldızdı sanırım Ama onunla aslında alakası yoktu. Otelin prosüdürleri saçma sapandı aslında inşallah gidersiniz Balkanlara

8. Ya üzüldüm şimdi :( böyle bir şey olduğumu üst üste gelir :( yazın geziye gittim turla , 200 kişi vardı , otobüslere ayırmışlar sağ olsun bizim otobüs bir tıngır tıngır , her yere en son vardık aslında yemekler kötü değilmiş ama bizim otobüse öyle denk gelmiş , birde nerdeyse bitti bitecek çok sinirdi sonra birde yollar tıkandı 2 saatlik yolu 6 saatte geldik , o sırada bir isyan çıkarmamak için kendimi zor tuttum -.-

1. :( Ben sana üzüldüm şimdi 200 biz iyimişiz 41 kişi 41 kere maşallahtan yola çıkarak :) Evet çok kalabalıkta maalesef insan bazen cinnet geçiriyor :(

9. Merhaba canısı iyi seneler demeye geldim:)sağlık huzur dolu bir yıl olsun.

1. Çok teşekkür ederim. Nice güzel yıllar sizinle gelsin inşallah :) canım ...

10. Sizler gençsiniz Mayıs'ım. Doya doya gezin inşallah. Ben okurken inan çok mutlu oluyorum. Sevgiler kızıma :)

1. Teşekkür ederim ablacım en güzellerine sende git kızınla torununla inşallah :) Ablacım en iyileri sizinde olsun Özür dilerim geç dönüş yaptığım için abla....

11. Tam da gezmeye bu denli ihtiyacım varken :)

1. Farkediyorum sendeki durumları :) Artık içsel hissediyorum en yakın çok çok yakın zamanda gidersin dilediğin istediğin yerlere.... Canım

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)