21 Mart 2018 Çarşamba

Elimde Sihirli Bir Değnek Olsa.....

Elimde sihir bir değnek olsa..... Tüm evlerin yanına birer ağaç isterdim......

Elimde sihirli bir değnek olsa.... Küçük büyük demeden hepimizin çıplak ayakla koşabileceğimiz yeşillikler isterdim.....


Elimde sihirli bir değnek olsa.... Minik canlılara, minik dostlarımıza, insanlara, çocuklara, zarar verenlerin hiç olmamasını dilerdim.....

Elimde sihirli bir değnek olsa.... Köy enstitüleri isterdim.... Üretim Üretim.....

Elimde sihirli bir değnek olsa..... Her yer avm olmasın isterdim.....


Elimde sihirli bir değnek olsa.... Tüm insanlığı spora davet ederdim.... Sağlık sağlık :) Yemin ederim kendimi düşünmüyorum :)) hahahhaha İnsanlık için :) ( Yalan atma mayıs diyette sin diye dimi ))) Opsss hayır :)))

Elimde sihirli bir değnek olsa.... Muhakkak bir kitap,gazete, dergi, mecmua , ne olursa olsun okumaya yönlendirirdim.... 

Elimde sihirli bir değnek olsa..... Bol bol mes'uliyet verirdim.... Kimsenin boş vakti olmasın... Olduğu zaman diliminde bir birini yargılamak, yerine meşgalelerden konuşulsun.....


Elimde sihirli bir değnek olsa.... Çalışan kadının çalışmayan kadını hor görmesini, küçümsememesini kendini kaf dağında sanmasını engellerdim... Bana göre herkesin görevleri var.... Tercihler kişiden kişiye değişkenlik gösterirken.. Kimse kimsenin hakemi olmasın isterdim....


Elimde sihirli bir değnek olsa...... Kimse kimsenin ahlak bekçisi, olmasın isterdim.... Ayrıştırma, ötekileştirme, iteleme, hor görme olmasın isterdim.... 

Elimde sihirli değnek olsa..... LGBT bireylerin, homofobik yaklaşım olmadan dejenere sulu zırtlak değil ama yinede özgür olmalarını isterdim... 

Homofobi, eşcinsellere ya da eşcinselliğe karşı duyulan nefret, korku, hoşnutsuzluk ya da ayrımcılıktır. Geniş manası ile diğer cinsel yönelimlere sahip olan LGBT kişileri de içerir. Sıfat olarak, homofobik şeklinde kullanılır. 

Örtülü veya Örtüsüz bireylerin didişmeden, Sen,Ben, O değilde insan gibi insan olarak, Ülkeme milletime insanlığa ne gibi faydam dokunur diye düşünülmesini isterdim... Hastalıklar için çare, Engelli vatandaşlarımız için daha ferah ve yaşanabilmesi için yollar, zihinsel engelli veya başka semtomlarda olan bireylerin dışarı çıktıklarında aval aval bakılmamasını isterdim....

Engelli veya Diğer semtomlardan muzdarip olan insanlara aaaa vah vah neyi var denilmesini yasaklar...  Salak salak çocuğuma sarıldım. İyi,ki böyle değil. Allahım çoğuma böyle dert verme diyenlerin beyinlerinden bu cümleleri silerdim... Rabbimin hikmetinden sual edilmez.. Kimse kimsenin yüzene aptal saptal incitici cümleler kurmamalı diye düşünüyorum... Hepimizin başına gelebilecek durumlar....  

Haminne teyzelerden, Amcalardan kendini bilmez bir sürü insandan. Kadınları üzecek kelimeleri yine beyinlerinden silerdim... Çocuğun neden yok !!! Çocuğun olmuyor mu!!! Yaşın geçiyor!!! Evlenmelisin !!!! Bak 35 ten sonra Çocuk daha zorlaşıyor. Bak pişman olucaksın Çocuk yapmazsan...Çocuk yapmalısın.... Ayyy Canım çocuksuz bir dünya olamaz...
Ben sana diyorum ama heveslen diye diyorum Canım... Canım karışır mıyım Şaka yapıyorum.. Tabi sen bilirsin çocuk konusunda Canım !!!! (yalan gerçek hissiyatı tüm kötülükleri söyle. Şaka yapıyorum.. Oldu gözlerim doldu )  

Eyyy akılsız beyinsiz kendini bilmez İnsanoğlu!!!! Kimsenin Polisi Olma !!! Her şerde hayır ara... Belki tedavi görüyordur !!! Belki gerçekten olmuyordur!!! Üzmekle karşı tarafı, ağlatmakla, Mutlu oluyor musun !!! İncittiğini onu kırdığının Farkında mısın !!! Sen kimsin ??Nesin ??  Aileden sorumlu devlet bakanı mısın ??? İnsanların düşüncelerine olumsuzluk tohumlarını serpiştirinceğine... Bol bol dua et.. Çevrene güzel enerji yay... Güzellikler dile... İyi olmayı dene.... Pozitif olmayı seç... Kimsenin ahını göz yaşlarını arkandan nefret ediyorum.. O insan,dan dedirttirme....

Fasulyenin son notu : Fasulye ben oluyorum... Son cümlelerim azcık ağır kaçmış olabilir ama pişman değilim... Sayın okuyucu... Bu tarz yaklaşım görüp çok üzülen pek çok arkadaşım tanıdıklarım gözlemlediğim insanlar oldu... Ve inanın Göz yaşı ile çok ah aldıklarının farkında değiller bu zati muhterem çok bilmişler.....  
  

        



28 yorum:

  1. Okurken düşündüren ne güzel dilekler bunlar. Keşke bütün evren okusa ve önemseseydi şu yazdıklarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke başlayıp İyikiler,le bitirelim :) Ne güzel sözler bunlar çok utandım... Mutluda oldum.. Teşekkür ederim yorumunuz için....

      Sil
  2. Ah inşallah Mayıs'cığım inşallah öyle bir sihirli değneğin olur, ben de arada kaynarım:))homofobik değilim olsaydım rahmetli Zeki Müren'i hiç sevmemem, nefret etmek gerekirdi ki, çok seviyorum hatta bloğumda haftanın melodisinde bir şarkıyı onun sesinden koydum çünkü kimse onun kadar güzel okuyamıyor o şarkıyı. Ama senin dediğin sulu zırtlaklar yüzünden çok tepkiliyim, sokaklarda anadan doğma soyunmalar, birbirlerinin üstüne binme hareketleri filan çok iğrenç...:( bu tiplerde ben bir 'onur, gurur' filan göremiyorum onu bıraktım aşk, romantizm başka şey, bunların yaptığı resmen Lut kavmi, eski Roma gibi, toplu grup alemi, orgy yani. Hayır bizler görmesek de yapacaklar ama niye göstere göstere övünüyorlar? Hele evlat filan edinmelerine asla razı değilim.

    Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki Müjde elimde sihirli değnek olsa Sana çok büyük bir alan güzel müstakil bir ev yeşillikler içerisinde Minik dostlar olması için çabalardım :) Ördekler Horozlar Kediler Kuşlar Bir sürü ektiğin Mahsüllerin ohhhh ohhhhh :))) Müjde dejenere olmuş insanlara Edep haya olmasını istiyorum.. Ne denir çok bilemesem,de Doğru yolu güzel ahlakı hepimiz inşallah özümseriz Müjde

      Sil
    2. Ahhhhh nasıl mutlu olurdum valla, ay inşallah sihirli değneğin olur Mayıs'cığım çok teşekkür ediyorum şimdiden:)))evet dejenere maalesef doğru sözcük bu:( Amin ama o tiplere ne kadar dua etsek de tutacağını sanmıyorum:)))benim başım açık mesela ama içim çok muhafazakardır. Öyle geniş değilim kılığıma, kıyafetime bu yaşımda bile çok dikkat ederim. Dediğin gibi edep haya ile büyütüldük bizim kuşaklar, insanın vücudunun bazı organları var ki öyle sokakta gösterilmez ben babasının, abisinin yanında göbeğine kadar göğsünün çatalı ortada, memesi alenen gözüken bir kadına hayret ediyorum hani el, yabancı yine yabancıdır ama baba,abi olunca insan daha utanır yahu...

      neyse çenem düştü inşallah sihirli değneğin olur:))

      Sil
    3. Edep Haya olmayınca Bizde.de göbek açılması çok hoş karşılanmazdı. Babam sevmezdi. Bende kendim tombiş bir ergen olduğum için giymezdim pofuduk pofuduk :) Haklısın ama çok söylemde bulundugunda geri kafalı yaftası yiyor İnsan... Anlat dinlerim ben sorun olmaz :))

      Sil
  3. Keşke dedim tüm sihirli değnek değdirileceklere ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Keşkelerle başlayıp iyikiler,le bitirmemiz dileğiyle diyim bende :) Yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
  4. İnsanlar başkasındaki farklılığa laf etmeyi pek seviyor.
    Belki de karşı taraf doğruyu yapıp dürüst olup kendisi olamadığı içindir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de ayrık otu diye de görünüyorlar. Ama ben şiddetin her türlüsüne karşıyım. Bana göre Onlar haklı Ötekiler diye değilde... Hepimizin birbirimize empati yapması doğru olan Kaç kişi bunu yapabilmekte O kısım çok şaibeli Çünkü Dilde herkes Modern görüntüde Kalpte çok başka....

      Sil
  5. Keşke o değnekten olsaymış. Belki daha insancıl,daha güzel bir dünya olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşkelerden iyikilere dönmesi temennisini bulunuyorum... İnşallah inşallah hep bir umut vardır... Teşekkür ederim güzel yorumunuz için... :)

      Sil
  6. Bayıldım bu güzel yazıya 😊❤özellikle sonuna doğru yazdıkların çok doğru gerçekten emeğine kalemine sağlık canım benim 👏👏👏😊❤sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumuna canım :)))

      Sil
  7. Oyyy canım yaaa ben de bulursam o sihirli değneği her kelimenin sonsuza dek kalıcı olması için kullanırdım daha ne olsun. Sevgi ,saygı, sadece insanız olay bu kadar net.:) Güzellikler için de olalım hep birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yüregi güzel insan :)) Sanada bol bol iplikler renk renk ipler :) Hayal dünyandaki tüm güzellikler çıksın diye :)

      Sil
  8. O sihirli değnek lütfen artık sen ve senin gibi düşünen/hissedenlerin eline geçsin :( Ya da bir araya gelebilmenin yolunu bulup, sihri bizler yaratalım bir an önce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum bizlerin eline geçse o sihir Bir gün olucak eminim :) Öperim yanaklarından

      Sil
  9. Bir sihirli değnek varsa sizin gibi birinin elinde olsun:) Sihirli değnek biziz, farkındalık ve bunu adil ve vicdanlıca söyleyen elinde çok etkili bir şey taşıyordur bana göre. Hepsine katılıyorum.. Ancak açılımını da yazdığın lgbt grubundaki kişiler hastadır. Çünkü bir sapkınlık söz konusu ise hastalık vardır, ruhi bir sıkıntı vardır, çözülmeli. Bu noktada erken yaşta etrafındakilerin analiz edip yardım etmesi gerekir. Aksi halde keyfi ve sefahat içeren tercihler ahlaki erozyon ve zarardır hem kendine hem topluma.
    Allah sevgisi ve insan sevgisi en güçlü sihir bana göre. Yaradılanı sev Yaradan dan ötürü diyerek..
    Selamlar, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için :) Lgbt içinde tabiki görüşlerinize saygı duyuyorum. Haklı bulduğum noktalar var. Ama bir Es verirsem Hasta olarak adlandırmıyorum. Sonuç olarak Rabbim hepimizin yaratıcısı.. Rabbimin Aciz bir kulu olarak..Sadece diyebileceğim Rabbim herkesi doğru güzel yola sevk etsin..

      Sil
  10. O sihirli değnek bende olsa ooooo neler yapacağım da. Yazsam bırak romanı ansiklopedi olur ama öncelikle boşboğazların çenesini kapardım herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahhahahhaahhah güzeldi sevdim son sözlerini :)))

      Sil
  11. Çok güzel yerlere değinmişsin.Özellikle LGBT konusunda yüzde yüz destekliyorum fikrini.Elimde sihirli bir değnek olsa bencillik edip çok farklı şeyler isterdim,o yüzden naralar atmayacağım şöyle böyle diye :)

    YanıtlaSil
  12. Diledikleriniz aklı başında her insanın dileyeceği ve toplumun huzurunu sağlayan istekler. Ancak sapkınlık söz konusu ise orada durmak lazım. gayr-ı ahlâkî davranışlar toplumun huzurunu kaçırır ve gençlere kötü örnek olma riski de vardır. Özgürlükler ve iyi niyet adına bu tip davranışları görmezden gelmek veya anlayışla karşılamak dejenere olmaya ortam hazırlar. Sihir değerlere sahip çıkmakta ve uygulamakta.

    YanıtlaSil
  13. Cok guzel zevkle okudum selamlar

    YanıtlaSil
  14. O sihirli değnek dileği gercege dönüşse keşke :)

    YanıtlaSil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz