3 Aralık 2018 Pazartesi

Selam...

Bilgisayarın içinde bir oyana, bir bu yana bakarken, aaa birde baktım ki, benim bir blogum varmış. Ve ben bunu çok uzun zamandır ihmal etmişim. Neden ? Niçin ? Ne olmuş bana yine ? Çekmişim ?Gitmişim....
Aslında işin özüne bakarsam kendi isteğimle çektim gittim. Kimseye ...... atmanın bir manası yok. Uçlarda yaşadığım için darlanmalar, bunalmalar hepsi üst üste geldi. Ve bu kısır döngüler içerisinde bloguma faydamdan çok zararım olacağını düşündüm. Gittim. 


Tabi biraz kendimizi eleştirirsek şıp sevdi durumlarına düşmeseydim. Var olan blogumu daha güzele iyiye götürmeye çalışsaydım diyorum. Başarıdan başarıya değil belki kazanç kapısı da olmasa bile içindekileri yazmakta bir nevi terapi hissiyatı veriyor insana... 


Eleştirimi de, kendi kendime yapmışken, daha uzatırdım ama gerek yok. Sıkmayalım. Sıkılmayalım dimi ama....

Buralarda yokken ne yaptım. Bu sefer çok bir şey yapmadım sayın okuyucu... Mia (Kedi) ev, bir kaç dağ bayır gezinmece, eve çiçekler aldım. Onlarla haşır neşir oldum. Daha yeni yemek kursuna yazıldım. Haftanın bir günü, yarın tekrar spora başlıyorum. Yeni bir oyuna başladım (Marvel ) valla bu sefer bu kadarcık :)))

Bana nazar değdi :) Ne çok geziyorsun.. Ne çok kurslardasın  derken,derken şu kadarcık yazı çıkıverdi...

Neyse yine bir şeyler yazacağım... Hoş çakalın sağlıcakla kalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz