19 Ağustos 2016 Cuma

Jo Nesbo Leopar / Kitap Tanıtımı

Oslo,da İki kadın ölü bulunur Nasıl açıldığı belirlenemeyen yirmi dört yarayla kendi kanlarında boğulmuşlardır. Bir seri katilin işine benzeyen bu cinayetler kısa zamanda basının ilgi odağı olur.

Ortada bir ipucu yoktur, Polisin eli kolu bağlıdır ve onlara yardım edebilecek tek kişi Hary Hole Hong Konğ'da inzivaya çekilmiş,Kardan Adam vakasının travmasından kurtulmaya çalışmaktadır. 

Babasının ağır hasta olduğunu duyan Harry gönülsüzce Oslo'ya döner. Katil elini yeniden kana bulayınca soruşturmaya dahil olmaktan kendini alamaz. Ve çok geçmeden hem mesleki yeteneklerini hemde kişiliğini sınayan bir psikopatla karşı karşıya olduğunu anlar. 
Arka Bülten 



Mayısın Yorumu: Doğan kitap tarafından yayımlanan Çevirisi ise Can Yapalak Türü : Gerilim,Polisiyedir, Beni biliyorsunuz iflah olmaz bir polisiye,gerilim,roman hayranıyım. Yine kitapçıda dolanırken bu kitabı bulmamla almam bir oldu. Leopar gayet sürükleyici,Kurgusu,olayları,işleyişi gayet başarılı. Temposunda çok büyük düşmeler mevcut değil. Hızlı ve akıcı Son ana kadar katil kim buldum. Buldum derken size yine minik bir nanik yapıyor :) Yazar okuyucu ve kitapla bağlamasını gayet iyi bilmekte Ben çok beğendim. Sizle rede Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz