25 Eylül 2016 Pazar

İnsan İlişkileri Ve Ben....

Hayatıma baktığım zaman ciddi manada bazı durumlara bağlıymışım diyorum. Bunlara örnek:
verecek olursam en büyük bağımlılığım bazı insanlara karşı aşırı özveri ve bazı durumları tol ere etmek diyebilirim.


Bunu çözmem ise sarı oğlanın hayatıma dahil olmasıyla başladı. Başladı derken sanki gözümde bir perde vardı da o kalktı. Genel olarak olaylar, kişiler ve yapılan / yapılmayan hareketler üzerine 

bir sorgulama analiz etme üzerine yoğunlaştım. Bu arada kendimi de sorguladım ve eleştirdim.

sonuç aldın mı derseniz evet ben aldığımı düşünüyorum.


Kendimi sorguladığım da karşıma çıkan en büyük sorun arkadaş bağımlılığı. Biraz açarsam birbirini arama hal hatır sorma durumları. Eskiden buna hiç takılmazdım ama son zamanlarda bu konu ile ilgili karşı taraftan duyduğum sitemler ve benim hissettiğim rahatsızlık hat safhaya ulaştı. Daha önce hep arayan  soran taraf bendim. Beni aramasalar bile aman işleri vardır çoluk çocuk, iş güç deyip kendim bahaneler üretip karşı tarafı kendimce tola re ederdim. Şimdi devran değişti ben biraz daha az arayan taraf oldum. Ve bana karşı hep bir sitem var. Bir de ısrarla buluşalım, görüşelim çay, kahve içelim, piknik yapalım. Bir şekilde beraber vakit geçirelim kopmayalım diye düşünürdüm. Ama hiç bir zaman karşı tarafta aynı heyecanı göremezdim. Yada liderlik yap organizeyi sen kur bakın asla gocunmam organizeyi yaparım. Yeri ayarlarım. Herkese arayıp tek tek sorarım. Pahalı mı ? Uygun mu? Bütçemize göre mi? Açık mı Kapalı bir mekan mı ? Hani bana biri dese,ki Mayıs benim param yok 

ama seni özledim. hiç düşünmem onu rencide etmeden hesabı,da öderim.

Ama organizasyon yapılmaya kalktığı vakit Herkesin bir işi çıkıyor. Kimse gelemiyor. Kimse feragat etmiyor. Kimse elini taşın altına koymuyor. Bahaneler gırla.. Eeee Özleyen insan seven insan böyle mi olur ???


Artık organize işine,de girmiyorum. Bir topluluk buluşulacak sa tamam gelirim. Kısa net cümleler kuruyorum. Mayıs sen yap deyince beni bulaştırmayın istediğiniz yere gelirim organizasyon yapmam...!!! 


Şimdi ne oluyor burnu büyük kendini bir şey sanan Mayıs kulu oluyor.. Ama ara boşlukları doldurmak yok neden bu hale geldi diyen yok. Varsın olsun kalbim müsterih... 


Bir de bunun üstüne tuz biber eker gibi bir olay daha yaşadım. Sarı oğlan hayatıma yeni dahil olduğu dönemde bir arkadaşım ismini X koyalım yediğim içtiğim, bir paylaşımım olan birinden güzel bir kazık yememle kendime gelmem bir oldu.

En mutlu günümde X şahıs yanımda olmayıp ve hatta beni tebrik etmeyip, bunun üstüne bir de dalga geçer gibi ne arayıp ne sorup iki kelam etmeden Whatsup'tan Mayıs cım uzun zamandır görüşemiyoruz dedi. Senin evine geleyim. İki sohbet muhabbet ederiz. Beynimden aşağıya kaynar sular dökülmedi. Sayın okuyucu insanoğlu çünkü aynen onun oynadığı oyuna bende katıldım. Canım benimki buralarda maalesef müsait değilim. Müsait olunca sana dönerim. Gülücük gülücük smile güzel bir şekilde noktaladım. 




Şimdi ben sana en mutlu günümde yanımda ol demişim. Olmamışsın...

Bana mazeret maruzat hiç bir şey söylememişsin....

Beni arayıp mayıs canım gelemedim. Ama mazeretlerim vardı. Diye hiç bir girişimin yok...

Bir yüz kızarıklığı,bir mahcup olma, bir telefon açıp tebrik etme, 
Sanki hiç bir şey olmamış senle bunların hiç birini yaşamadık Lay lay lom 
Dönsün dünya...

Sonra Canımmm sana gelmek istiyordum.  Oldu Alnımda tabela mı var?? Işıklı Jan janlı istediğini bana karşı yapabilirsin hiç gocunmam kekle beni diye bir ibare mi var !!!! Pardon....

Şimdi önceliklerim. Beni arayan, soran, arayıp soruyorum.

Beni gerçekten özlemiş mi?? Hadi mayıs kalk gel diyor mu tamam hay hay başımın üstüne...

Açık ve net aramayan, sormayan güzel güzel laflarımı geçiriyorum. Hiç üzülür mü hiç kırılır mı demeden. Aramıyorsun Mayısssss Hemen cevap hazır en son sen ne zaman aradın???? Karşı taraf dumur....

Ama mayıs ben çok yoğunum.İş, güç,çoluk,çocuk ev,eş 

Aaaa Öylemi Facebookta arkadaşlarınla sürekli buluşma dasın !! İstediklerine çatır çatır gidiyorsun!!!

Şeker bari resim atmada saydıkların bahaneler elinde kalmasın .....

Birde ben bilmeden ceo mu oldun canım bu kadar yoğunluk !!!!

Whatsup,a konuşma yerine geçiyormuş. Ses önemli değil miş !!!! Peki hay hay eyvallah kuralına göre....

Politik olmak tabi,ki nabza göre şerbet aaa neden olmasın. Herkesin yaptığı!!!!! Hay hay eyvallah oyuna oyun... Canım cicim çok tatlısın gülümseyen hayat size,de gülsün. Günaydın... Tüm dileklere amin.. Hayırlı cumalar... Okey yaparım. Arama? Sorma? Var mı? Yok? Whatsup,a ne güne duruyor şeker .. Başım gözüm üstüne olur .....


Sürekli parasızlıktan dem vurup elini cebine atmayan enayi yerine koymaya çalışan zati muhteremlere gereksiz buluyorum. Nokta bile bitişi temsil eder o bile değiller.... 

Arkadaşlar kendimi eleştirmedim sanmayın. Çok özür dilediğim oldu. Çok yanlışlarım oldu. Biz bu hale neden geldik dediklerim oldu. Karşı tarafa bakıyorum. Sütüm ekşi değil ki diyor. İhtiyacı keyfi gelince Mayıs!!!!! 


Mayısın duyguları... Ciddi manada acıma duygum yok. Arkadaşım için ölürüm, biterim,hatır yıllar yaşanmışlıklar umurumda değil artık..

Konuşmazsam ne olurum derdim hiç yok. Herkes gider yalnız kalırım korkusu yok Kendimi birilerine parçalama durumuna getirene kadar anlatma duygum yok. Hiç bir durum,olay beni şaşırtmıyor. Bu arkadaşımda bana bunu yaptı demem yok.

Birbirinin arkasında demediğini bırakmayanlar Whatsup da ayy balım nasılsın... Su gibisin hayatım...

Şaşırdım mı? Yooo 

Velhasıl kelam İhtiyacım yok Keyfi gelince beni arayana!!! Sorana!!! Buluşmak İsteyene!!!!! 

Başınızı ağrıttım sa Affola....




































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz