14 Eylül 2016 Çarşamba

Karaköy / Baltazar


Uzun zamandır nerelere gidiyorum. Ne yapıyorum yazdığım yok bende iki çiziktirik atayım dedim. 
Sık sık gitmediğim ara ara uğradığım mekanlardan biridir Kara köy Baltazar....
Ara ara gidiyorum dememdeki Sebep ise Kara köy çok kalabalık bir ikincisi ise suyu çıkmış durumda Bende bu duruma kıl oluyorum. :) Açıklamasına gelirsem kalabalık ve fahiş fiyat ödemelerinden nefret ederim. Bir semt ne kadar uğrak popiler olursa o semtin suyu çıkıyor Canlar.. 



Canım hamburger çekerse arada oluyor. :) Çok yememeye çalışsam,da arada geliyor işte soluğu orada alıyorum. Hamburger kısımları genelde doyurucu, 2 parça halinde servis edilir. Sipariş verirken nasıl istediğinizi soran personel var ona göre ayarlamasını kıvamını gayet iyi tutturmak talar. Bazı yorumlara bakıyorum. Az pişmiş diye yorumlar görüyorum. Bir kere bile başıma gelmedi. Her seferinde az pişmiş,orta, ve çok piş mi? Diye personel sormaktadır. Patatesler ellerinde soyup doğrandığı belli ve oda doyurucu ve baharatlı. Çeşit çok fazla yok. Kalitesiz olacağına az olsun. Öz olsun.Personel burnu büyük değil gayet güler yüzlü kasıntı bir tip yok. Mutfak görünür yerde,Hijyen açısından kötü durum görmedim. Lavabolar temiz kötü olumsuz bir karşılaşma yaşamadım. Yer bulmak biraz zor oluyor. Bu azcık eksisi sanırım. Çok aşırı pahalı yada çok ucuz değil orta karar. Ben  bir
deneyim derim...


Kıssadan Mayıscık....

Mayıs ne mi yaptı ?? Geçen yıl hamburgerleri tıka basa yerken buranın sahibi çok ünlüdür. Diye dedikodu yapıyorum. Dinleyen kim mi ?? Sarı oğlan Kim bilir nasıl biridir. Buraya açmış mekanın içi gırla gidiyor. Öyle anlatıyorum.Böyle anlatıyorum.Teoriler havada uçuşuyor.
  Garip sarıda He he temem diyor o gömülmüş patatesi hop hop götürmekte Neyse dedim sarı oğlan ben merak ettim. Bunu sormalıyım. Aman mayıs saçmalama seni ne ilgilendirir. Löp löp patatesleri lüpleten sarı oğlan..

Ben: İkizler burcu meraklıdır. Şurada biri var ortalığı derliyor topluyor masaları topluyor sipariş alıyor. Hesap kısmında gizliden ona sorarım ben Hı hı kıs kıs güldüm :=) Neyse hesap anı geldi. Benim ortalığı toplayan adam yanımıza yaklaştı. Ben tabi durur muyum. tanıdık birimi buranın sahibi??? CEVAP :Benim 

bana orda bir kal geldi.....

Sarı oğlan kıs kıs gülüyor....

Adam dedi benim bir sorun mu var yoo dedim hamburgerler çok güzelde şubeleri var mı acaba diye sorduydum. Kıvır halimem kıvır yandan halimem yandan :))))Hahahahahahhhaha 

Sonraki tüm gidişlerde Sarı oğlan dalgasını geçti...

Benim ise savunmam ne var yani ne var soramaz mıyım. Belki bloguma yazıcam belki şubelerine giderim. Pinokyo gibi burnum uzamadı. Ama mızıkçıyım mızıkçı..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz