7 Ocak 2017 Cumartesi

2017 Kitap Fuar Etkinlikleri

Genel olarak İstanbul,da ikametgah ettiğim için. Sürekli burada etkinliklerden bahsediyordum. Bir kaç arkadaşım ise tatlı sitemleri duyunca hadi dedim Mayıs. Kolları sıva araştır. Tabi ben 2016 araştırdığım bu olayı hayata geçiremedim. Neden derseniz yoğunluk sebebiyetle bu güne kadar süründü. Hatta Ankara ayağı başlamış oldu. İçim içimi yedi. Zararın neresinden dönersem kardır. 

Hadi konuya giriş yap. Mayısss !!!!! Temem temmem pofffff....



Fuarın Adı : Çukur Ova 10 Kitap Fuarı....

Tarih :07-15 Ocak 2017 


Ziyaret Saatleri : 07 -14 Ocak 2017 :10:00 20:00

15 Ocak 2017 :10:00 19:00

Yer :Tüyap Adana Uluslar arası ve Kongre merkezi, Kurt Tepe Mahallesi,Prof. Dr. Necmettin Er bakan Bulvarı No: 242 Çukurova, Adana


Fuarın Adı:Karadeniz 3. Kitap Fuarı Samsun 
Tarih:21-26 Şubat 2017 

Ziyaret Saatleri : 21-25 Şubat 2017: 10:00 20:00

Yer: Atatürk Bulvarı Cumhuriyet Mahallesi. Cumhuriyet Sok. No:2 Tekkeköy Samsun


Fuarın Adı : Bursa 15 Kitap Fuarı 

Tarih : 18-26 Mart 2017 

Ziyaret Saatleri :18-25 Mart 2017 : 10:00 19:30

26 Mart 2017 :10:00 19:00

Yer: Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi Altın ova Mah. Fuar.Caddesi. No. 25/1 16250 Osmangazi Bursa


Fuarın Adı :İzmir Kitap Fuarı 

Tarih:15 -23 Nisan 2017 

Yer belirtilmemiş ama ben o zaman diliminde yine duyuruyu yapacağım. Sayın okuyucu :)


Fuarın Adı: Gaziantep 2 Kitap Fuarı 

Tarih:02 07 Mayıs 2017 

Ziyaret Saatleri : 02-06 Mayıs 2017 10:00 20:00

07 Mayıs 10:00 19:00

Yer: Gaziantep Üniversitesi Mavera Kongre Ve sanat Merkezi 


Fuarın Adı : 36 Uluslararası İstanbul Kitap Fuarı 

Tarih: 04-12 2017 

Ziyaret Saatleri :

Hafta Sonu 10:00 20:00

Hafta İçi : 10:00 19:00

12 Kasım 10 :00 19:00

Yer: Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi, Büyük çekmece- İstanbul 

07-14 Ocak 2017:00 : 10.00-20.00
15 Ocak 2017 : 10.00-19.00


Kocaeli  9 Kitap Fuarı  13- 21 Mayıs 2017 hemen evden çıkmadan.
Minik bir araştırma yaptım. Site yenilenme aşamasındaymış.
Tam vakıf değilim. Detayları bilen birileri olursa yine düzeltme 
yaparım...  


Evet Arada Kaynak Hemen yaparım. Arkadaşım bizim, de 
Canımız var Bizde insanız 


  diyerek yorum atmış. :)))) Tabi ki  yorum o şekilde değil. :)))  Tatlı sitemler,den Yorum kısmını Daha yayınlamadım. Bunu,da Onun için eklemek istedim...


Etkinlikleri yakaladıkça sizlere servis etmeye çalışacağım. Minik köşede durmalık 
Bir yazı oldu. Elimden keşke daha fazla gelse ve sizlerle bunu 
bol bol paylaşsam. Mayıs takipte. Merak etmeyin Canlar.... :)))
 

40 yorum:

  1. 6-14 Ocak arası Ankara'da da 11.Kitap fuarı devam ediyor.Gideceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum onu Ben diğerlerini yazayım dedim. :)))

      Sil
  2. keşke bu taraflarda da olsa tekrar ne güzel olurdu (:

    YanıtlaSil
  3. Müthişsin bu etkinlikleri izlemekte ve duyurmakta. Blogger olalı birkaç senedir oturgan oldum sanırım. Kiloya kadar katkısı var oturganlığın da. Ne yapsak ? :))))))

    YanıtlaSil
  4. Çok faydalı bir yazı olmuş canımcım💕💕💕

    YanıtlaSil
  5. katılabildiğim tek fuar mobilya fuarı ::D

    YanıtlaSil
  6. Biz İstanbul-İzmir-Ankara üçlüsü dışında oturanlar etkinliklerinizi kıskanıyoruz hep bu bir gerçek :D Kocaeli de aslında büyük şehir diye geçiyor ama sözde sadece...
    13-21 mayıs arasında da Kocaeli kitap fuarı var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bakalım Yukarıya doğru Senin için Bir şey var orada.... :)))

      Sil
  7. Kitap fuarları mükemmel ya, keşke daha sık olsa. :D

    YanıtlaSil
  8. Ne çok etkinlik varmis 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Ama tüm yıl içinde olması yinede az benim fikrimce Derya ....

      Sil
  9. Önce yukarıda ki kediye bayıldığımı itiraf etmek isterim :). Ohhh ne güzel kültürel bir uyku çekiyor valla herkese nasip olmaz :). Bu sene gidemedim ama her sene zevkle takip ediyorum kitap fuarını. İzmir'deki de çok güzel oluyor valla, kalabalıkta azıcık ezilsekte değiyor bence :). Yazarından imzalı kitabın da tadına doyulmuyor desem abartmış olmam heralde. İzmir'de her sene Basmane'de ki Fuar da yapılıyor ama bu sene Gaziemir'de yeni yapılan Fuar da mı yapılır bilmiyorum. Emeğine sağlık canım benim çok uğraşmışsın, tek tek emek vermişsin, herkesi mutlu etmek için çırpınmışsın yüreğini sevdiğim çok teşekkür ederim sevgilerimle ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir Çok güzel ama kalabalık olmasa :( Kalabalıklar benlik değil... Sektör için olması gerekli... Ortanca güzel teşekkür ederim öperim yanaklarından :)

      Sil
    2. Ben de kalabalığı pek sevmiyorum ama işte gülünü seven dikenine katlanıyor Mayısımm :). Kitap Fuarı yılda bir kere olup zamanda kısıtlı olunca kalabalık da kaçınılmaz oluyor :) ❤💕

      Sil
    3. Haklısın Canım Benim bazen kalabalık içine dalıyoruz İster istemez :)

      Sil
  10. Şu fuarlarda bende stand açmak istiyorum ayraçlarımla bir gün bana da nasip olur fuarlara katılmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah İnşallah :) Nasip olsun hepsine katılın :)

      Sil
  11. İstanbul Kitap Fuarını kaçırmıştım şehir dışında olduğu için belki başka bir şehirdekine denk gelirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Tarihler orada mevcut not alın isterseniz yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Kitap severler için güzel derleme olmuş... Aslında bu etkinlikler sürekli güncellenerek duyuru gibi sürekli duracak şekilde blogun bir yerine eklenebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Toplulukta yerine Aldı yine sürekli tekrar bakılıp söylenebilir :)

      Sil
    2. İnsanın kendi yorumunu görebilmesi ne güzel bir şeymiş 😆😆😆

      Sil
    3. Allah'ım neydi günahım Günahım neydi Allah'ım Mayıs hıçkırıklara boğuldu kaldı :((

      Sil
  13. Mayıııss.Güzeliiim. (Kanka Çukuova bitişik bitişikkk)
    YA SEN NEDEN BENİM YARAMA TUZ BASIYOON YAAA.(okuyucunun gözyaşları sel olur)
    Para yok zaman yok fuar bitmek üzereee.
    Ve okuyucu sinir krizi geçirir....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatalarımla sev beni sev. Kusurlarımla sev :))) Dağınıklar içinde kabul et :)) Ağlamasın okuyucu başka yollar var okumak için oda biliyor bende... E kitaplar var internet üzerinden okunan bunu denemiş mi yazan kişi ??? Alternatif çok var. Hiç bir şey olmazsa kütüphaneler var. Sahaflar var. Arkadaşlarınla değiş tokuş yöntemi var.. 2 veya 3 el var İnternet üzeri indirim var.. Yazar kişi pataklanmalıksın der okuyucu ya :)))) Bundan yazı çıkar bana :)))

      Sil
  14. İstanbul 'a pek yakın zaman da yok galiba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur takipteyim Bir şeyler olursa paylaşacağım Canım benim :)

      Sil
  15. Kitap fuarlarını çok seviyorum atmosfer heyecanlı insanlarla kitapların dünyasını merak eden insanlarla dolu oluyor... Ne yazıkki sehrimdeki kitap fuarini kaçırdım ☹️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın daha çok oluyor. Etkinlik merak etmeyin Biri kaçsa bile diğerleri peşi sıra geliyor :) Teşekkürler geç dönüş yaptım kusuruma bakmayın :)

      Sil
  16. Şubattayız Şuanda 2 ay var gibi Bak zaman çabuk geçer İlkay :) Hayalperestlik iyidir :)

    YanıtlaSil
  17. Faydalı bir paylaşım ve liste olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz