23 Mart 2017 Perşembe

Hakkımda 5 şey Mayıs....

Gecen yıldan başladığım ama kafamın içinde milyonlarca soru cevap ve bir yığın
proje geçerken, yine es es verdiğim. Hakkımda 5 Şey devam edecek. 
Diyorum ya  kendime methiyeler düzen bir insan değilim.


Ben biraz daha arıza taraflarımı göstermeyi ve bunlarla yüzleşmeyi seviyorum.
Bu anlatımlarım benim gerçeklerim. Ve kabul etmeyi öğrendim.
Bazı durumlarımı törpülemeye çalışıyorum. Çalışacağım. Yine düşüp,

Yine doğrulup kalkacağım.. Ben buyum..... Bir dal Mayıs Kulu....  

5 dizim yazısı yerine  6 çıktı şimdilik idare edin :)))))

* Topluluk içerisin,de detayları çok fazla kaçırmam. Bunun yanı sıra iyi bir gözlemci olduğum söylenir......


* Ağresif ve sinirliyimdir. Detay kaçırmadığım için gözüme batan durumları
olayları pek es geçmiyorum. Birde kendi tabirimle Ali cengiz oyunlarına 
girilince hafif hafif tebessüm bu kısım :)  



* Bol bol takıntılarım vardır. :)) Kimin yok ki dediğinizi duydum. Sayın Okuyucu Full doruk takıntım .Başkalarının evinde yemek yiyememe, topluluk içerisin,de bir etkinlik olursa şayet yeme içme durumları kendimden başka çok bildik olmadıkça yemiyorum. Çok ısrar edilirse görüntü olarak yeme hikayelerim mevcut :) yalancıktan :)) 


* İkizler burcunun özelliklerini çok taşımasam,da en büyük özelliğim 4 işi birden yapma ve sonrası isyan diye ağlanma olmaktır....



* Yine İkizler burcunun en büyük favori özelliği olan bütün hayatını anlatma kısmı çene bazdır İkizler. Kendini anlatmayı sever.
  Lakın  kenardan köşeden hiç uymayan özelliğim. Ketüm oluşum. Çok fazla kendimle ilgili anlatım içine girmem..Bunun şehir efsanesi gibi değil bildiğiniz üzerime çöreklenen bir sıfat gibi yapışması. Cabasıdır.....



* Bir tane iyi özellik serpiştirelim . Sayın okuyucu ahhaha Güven !!! Nasıl ne şekilde oluyor. İnanın bilmesem,de ve bu beynimi çok karıştırsa bile insanların sırlarını bilmem. Hadi oradan diye bilirsiniz. Yada aman kendine methiyeler düzüyor da demeniz muhtemel. Şöyle bir gerçek,çiliğim var. Yakın,uzak, yeni,eski hiç fark etmez pat pat kelimelerin dökülmesi gibi... İnsanların içsel dökülmelerini izlemek bazen hayret bazen ise sadece bakmak gibi... ( Bunu çok fazla adlandıramıyorum. O yüzden bu kadar anlatabildim....



Daha öncekini okumak ister misin ???Tık Tık  

36 yorum:

  1. Demek ki sen İkizler'in özelliklerini taşıyorsun aferin ketummuşsun bir de ki bu sen bulunmaz dost kılar ve guvenilirsin haliyle dost olabilir miyiz ancak şöyle bir gerçek var bende de ketum bir eşim var kendisi de ikizler olduğundan5ve üzüm üzüme baka baka karardığından senle ben sırlarımızı paylaşmayabiliriz emmmmeeee kalabalıkta bişeyler alıştırabiliriz,yalancıktan😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkizler Aslında Ketüm değildir. Tam tersi Kendini anlatmayı sever Çok azdır tanıdığım ikizler olup anlatmayan nadir,dir Yükselen burç etkisinden olmakta Benim yükselen,den sebep Ketüm oluşum sevmiyorum çok fazla kendimle ilgili detay vermeyi Eşiniz,de yükseleni farklı sanırım... Yalancıktan :)) olayına gülümsedim :))

      Sil
  2. İnsanın hem iyi hem kötü özelliklerin farkında olması güzel.Ben de kendini anlatırken hep iyi taraflarını anlatanları sevmem.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. ne hoş bir yazı olmuş.Severek okudum:-)

    YanıtlaSil
  4. Kimin takıntısı yok ki gerçekten:) Yemek yiyememe de zormuş, ben komşularımda kek, börek vs. severek yiyorum yalnız kısır yapmışlarsa fena, çok severim ama benim gibi titiz yapmadıklarını düşünüyorum, pişmediği için istemeye istemeye yiyorum:( çünkü kısır çiğ bir yemek, soğanla yapılıyor, soğanı soyan komşularım ellerini, soğanı ve bıçağı suya tutmuyorlar:( bense annemden öyle gördüm...yıkarım hepsini..elimi de:( pis elleriyle kısır yoğruyorlar..:( of anlattım da içim rahatladı:(
    :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da zormuş El yıkamamak ama Genel manada kişinin mutfağını görmem gerekli Tabi,ki yakınlarım ve mutfaklarını gördüğüm yemek yapılırken gördüklerimin ki sorun olmuyor. Sorun görmezsem orada başlıyor. Kısır olayını düşünmedim vallahi Müjde .....

      Sil
  5. insanın kendini tanıması da güzel bir olgu bihaber olmaktan iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Bihaber hiç bir zaman olmadım. Kendimi tanıyor kısmı şayibeli bazen bende kendime şaşırıyorum :)))

      Sil
  6. Bende vardır agresiflik ve sinirli ve herkesin evinde yemek yemem 😁😁😊 zaten bir gün şu agresiflik yüzünden başımı belaya sokacağım 😁😁😁 annemde artık garbim illah getirdim de Çok güzel anlatmışsın keyifle okudum Mayıs yağmurun sevgililer canım benim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende teşekkür ederim kendinle ilgili yazdığın için içtenlikle :)))) benden,de sana sevgiler canım....

      Sil
  7. İlk iki tanesine direk uyuyorum yaa 😃 bende cok harika sır saklarim ama sırrını sakladigim kisi eğer iki yüzlülük yapıyorsa baska sekilde onu yerin dibne sokarim nasilim haha 😃 tuhaf takintilarim var.Kullandigim yatak disinda hic bir yerde yatamam,köfteyi bıcaksız yiyemem,sona hep en güzel yemegi bırakirim haha 😃 birini sevmezsemde hic sevmem.Kimsyle kötü olmamaya calisirim ama olursamda bi daha suratina bakmam off ne tuhafmisim 😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin Garip tuaf takıntıları var aslında Yüzleşme kısmını Çok fazla yapmıyoruz Asıl sebep bu aslında Güven durumuna gelince o kısmı adlandıramıyorum Çünkü benim açımdan farklı Eski yeni geçmiş gelecek fark etmeksizin dökülen kelimeler.... Burçların etkisinde kalıyoruz Merkür,den sebep :)

      Sil
  8. Yazıyor olmamımızın en güzel yanı da, kendimize daha çok yaklaşabilmemiz belki.Ya da senin de dediğin gibi yüzleşme, iyisiyle kötüsüyle.Ama güzel ortancam, öyle güzel bir yüreğe sahip ki, onun huysuzluğu ancak, bir çocuğun karnı ağrıdığındaki, ya da incitildiği andaki tepkisi kadardır.Öpüyorum seni kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))) :)))) Ne diyim Kelimelerinin üstüne kelime eklemiyorum sırıtık durumunda Pc bakıyorum şuanda yazına Bende seni öperim çok çok yanaklarından Tabi sarılmak o hep var ......

      Sil
  9. agresiflik, gözlemcilik, sinirlilik bunlar beni hatırlattı gibi nedense. seni nihayet ucundan da olsa tanıyabiliyoruz. Güzel düşünce böyle devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamm devammm ama çok çıkıyor tüm özellikler :)) evet sinirliyimdir. Gözlem bir yönden iyi bir yönden zor ..... Teşekkür ederim :)) Yorumun için....

      Sil
  10. Kardeş olabiliriz o zaman İlkay kesinlikle :))))) GElecek için hakkımda 5 şey biraz daha farklı bir durum düşünüyorum. Azcık İyi yanlarımı söyleyim :) hahahahahahhhaha Farklı bir 5 olur ama çok Açık veriyorum olmuyor :)))))

    YanıtlaSil
  11. Iyi ve kötü yanlarimizin farkinda olmamiz güzel.hiç farkinda olmayip kendini gelistiremeyen ne çok insan var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık geliştirmeyen insanların yanında kalmıyorum. Elimden geldiğince Arıza taraflarımı biliyorum diyim derya :))

      Sil
  12. Sen canimsin 😍 her halin ve huyun güzel ❤ şanslıyım!

    YanıtlaSil
  13. Ben de gözlemciyim, çok agresifim diyemem damarıma basılmazsa sesim çıkmaz, sonra da durdurulamıyorum ama :) Seni tanımak güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende damar fena sanırım Çenem aslında düşük ama maalesef içimde saklamıyorum artık o eskiden di :))) Teşekkür ederim yorum için... Kusurumu mazur gör geç dönüş yaptım :)))

      Sil
  14. Çevremde çok fazla ikizler arkadaşım var. Bende yavrularım ikizler olsun el onların kahrını çeksin diye bencilce ikizler yaptım yavrucakları ama ikisi de birbirinin çok tersi. Pek ikizler gibi de olmadılar doğrusu. Benimde yükselenim ikizler bende daha çok özelliği var :) Ben Oğlak, keçi oğlak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooooo Benim yükselen Terazi yanlış bakmadıysam şayet Ama İkizler ketüm olmaz Ben tam tersiyim. Kindar değildir. Daha ılımlıdır. Ben hep tersi Benimde Abim ikizler hahahahhahaha O Dünya tatlısı şeytan tüyü olan ben ise Katnem :))) hahahahaha o yüzden benzemeyiz merak etme hepsi özünü bulacak.... Aramızda kalsın Oğlak Çalışkandır.... tüm burçları bilirim

      Sil
  15. Bacım,bacım!!!Ben yemeyi içmeyi beceremeyene olmuş demem😩😩😩Yemek nerde ,nasıl ve hangi şartta olursa olsun yenir😡(Sen olurda yiyemezsen haber ver bir koşu gelelim😃😃😃😃)Yemeyenin hakkını yerler.....

    YanıtlaSil
  16. Mayıs bende çok gözlemlerim ama asla çaktırmam hep salak ayağına yatarım hani her filmde olur ya sessizce herkesin her şeyini bilir ama kimse fark etmez işte o ben :D ama bişey diycem bence sen ikizlerin özeliklerini taşıyorsun yakın arkadaşlarım hep ikizler onlarla seni karşılaştırınca çok benziyosunuz . Yani aslında tam olarak ikizlerin özelliklerini bilmiyorum ama nedense özellikle en yakın arkadaşım ile seni çok benzetiyorum :D mesela o da acayip gözlemci ama böyle nerdeyse insanların içine düşecek diyorum bu kadar belli etme insanlar yanlış anlıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Reelde beni tanısan sende tüm söyleyenler gibi ikizler değilsin Mayıs dersin :)) İddialıyım bu konuda hahhahahahahahahaha İkizlerin özelliğini bir ara uzun uzun anlatırım Nur :)

      Sil
  17. Samimi bir anlatım olmuş. Her iki yanını da sahiplenerek anlatışın çok hoş. Güzel bir gün dilerim 💎

    YanıtlaSil
  18. Mayısın 5 hali 😀. Ben her halini seviyorum Mayıs hatta pataklamanı bile özledim desem yalan olmaz sevgili ortanca. Ziyagillerden Bihter ortanca olan 😄😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahhahahahah evet Ziyagillerden en ballı kaymağı Bihter ortanca Ceylan güzellik abidesi ortancaların en eni Bende özledim. Arayı inşallah kapatacağım Nadastayım. Ama sıkı sıkı sarılırım bak yanaklarından patentli bana ait öperim de hahahahhahahaha Gelicem inşallah ziyarete

      Sil
  19. En yakın arkadaşım ikizler burcu♡ Hep bir sempatim vardır ikizlere o yüzden😁 İnsanların kendini anlattığı yazıları okumayı seviyorum.Keyifle okudum,teşekkürler😊

    YanıtlaSil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz