22 Mayıs 2017 Pazartesi

Sinemalarda Bu Ay / Kral Arhtur Kılıç Efsanesi

Kral Arthur Kılıç Efsanesi Konusu: Londra sokaklarında büyümüş Arthur saplandığı yerden efsanevi Excaliburu çıkarana dek kral soyundan olduğunu hiç bilmemiştir. Ancak iş kılıcı çıkarmakta değil, doğru kullanmayı bilmektedir. Krala isyan eden bir gruba katılan Arthur ailesini öldürerek tahta çıkan acımasız Vortigern (Jude Law ) alt etmeye çalışır...

Mayısın Film İlgili düşünceleri : Film başladığında ilk başta ben ve diloş ne olduğunu anlama sakta. Sonrası için inanır mısınız ??? Gözümü kırpmadan izledim.Hatta kırpmadım. Dolu dolu gözlerle izledim. hahahhahaha

  Kral Arthur Kılıç Efsanesi bilinen tipik ve klasik hikaye olsa bile. İnanılmaz bir emek 
sarf edilmiş olduğunu film izlerken hissettim.  

Nedenlerini şöyle sıralarsam. Hızlı ve seri akması, Savaş sahnelerinin fazlalığı, mistik güçler, sihirler, büyüler adeta filme yedirilmiş vaziyetteydi. Yani Hepsini en üst seviyelerde kullanılmıştı.

 O yüzden Film izlerken kopma olmuyor. Arthur (Charlie Hunman ) Çocukluktan yetişkinliğe geçiş 
sahneleri için buldukları anlatım  yöntemi benim nezlimde efsaneydi. Çok akıllıca olduğunu düşünüyorum....

Fantastik yönden bakarsam benim açımdan film  şölen havasındaydı. Çekim açılarını sevdim. Müziklere bittim. Hatta eve gelip Soundtrack bile dinledim... 
 

Aksiyon olarak gayet tatmin edici film. Tek üzüldüğüm nokta böyle güzel 
bir filmin gişede istenilen başarıyı elde edememiş... Doğrusu  o kısmı anlam veremedim.  

Umuyorum Daha 
fazla izlenir. Benim Bu sene izlediğim filmler arasında  favorim Top Beş girer.. Hatta bir numarayı z
orlar diye düşünüyorum...


Harikulade  oyuncular ise Jude Law, Eric Bana, Jude Law, Charlie Hunman, Djimon Hounsou, Astrid Berges Frisbey,    

Oyuncuların hiç biri birbirinden rol çalmamış. Üstüne hepsi hakkıyla filmi tepeye taşıdığını düşünüyorum..

Kafamda deli soru.. Birisini kekleyip yine gitsem mi acaba ??? 

Bu film izlenir. Hatta izlemeyenlere Şiddetle tavsiye edilir.   
  


























24 yorum:

  1. Aynı içeriği diziler ve filmler şeklinde o kadar çok izledim ki ne bereketli bir konusu var derim hep yine seyredebilirim. Çok fazla emek verilmiş ve gerçekten o anları yaşatıyorlar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız ama bu film için bir şans verin derim :) Bu da çok güzel geç geldim kusuruma bakmayın lütfen teşekkür ederim yorum için....

      Sil
    2. izlerim anlamında yazdım hayatta bıkmam ,tekrarlarını izlediklerim bile var:))

      Sil
    3. :)))) Kusuruma bakmayın :))) Bende öyle çok seversem 3,4 kere izliyorum

      Sil
  2. Tavsiyenize uyacağım.Emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim izle ve yorumlarını bekliyorum :))

      Sil
  3. Bu yorumdan sonra kesin gitmeye karar verdim:))) Kararsızdım , teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidin gidin olmadı İnternet izleyin ben çok sevdim. Tavsiye ederim. Gözleri kırpmayın ama çok kaçıyor :) Teşekkür ederim yorum için....

      Sil
  4. Film hakkında benim gibi düşünenler var sanıyorum. Yani konunun çok işlenmesini kastediyorum. Ama yorumundan edindiğim fikirle Kral Arthur Kılıç Efsanesi filmini izlenecekler listeme alıyorum. Gözünü kırpmadan izlediysen kesinlikle kacirmam. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçırma bazı yerlerde askıda kalınmış denilse bile aslında hızlı gidiyor ve o kırpma anını yapılmamalı bence Ben tavsiye ederim :)))

      Sil
  5. hımmm izlenirmiş ivit. excalibur :)

    YanıtlaSil
  6. Sen önerdiysen listeye alıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al al çok beğeneceksin. Ama neden gişe hasılatı yapmadı orası muamma :( ya

      Sil
  7. Ben bu tarz filmleri sevmiyorum yağmur ya. Yani.. (anlatamadı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladı anladı yağmur Özgürü anladı Özgür ne sever onuda yazsaydı ya :))) Keşke ......

      Sil
  8. Sevdigim bir hikaye. Filmi izlerim nette bulursam 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşmüştür. Tavsiye ederim :=) teşekkürler yorum için...

      Sil
  9. Bende kimseyi ikna edemiyorum sinemaya gitmeye :( ikna etsem bir kaç film art arda izliycem :D filmi çok güzel anlatmışsın , çok sevmişsin belli ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet film içinde yaşadım sanki gel biz beraber gidelim en güzeli :) Yalnızda gidilir bak onuda tavsiye ederim. :))))

      Sil
    2. Yalnız asla gidemem ben , sap gibi hissediyorum , yanımda biri olması lazım illa :D

      Sil
    3. Sen benim son başıma gelenleri bir bilsen :)))) Yalnızda gidilir merak etme :) Hepsinin yeri ayrı Yakınımda olsan çekelerdim seni muhakkak

      Sil
  10. Kral Arthur'un hikayesi ve o efsanevi muhteşem ülke hep ilgimi çekmiştir. İzlemek isterim.

    YanıtlaSil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz