18 Mayıs 2017 Perşembe

Avrupa Müzeler Gecesi

Gece olmasına dakikalar kala. Hemen bir etkinlik için sizlere sesleniyorum. Sevgili Blog Camiası......

Etkinlik Şu Şekilde.........

Avrupa Konseyi UNESCO ve ICOM,un himayelerinde Avrupa'da 13,sü ülkemizde ise 12 gerçekleştirilecek "Avrupa Müzeler Gecesi " etkinliği Kapsamında 18 Mayıs 2017 Perşembe günü Bakanlığımıza bağlı aşağıda isimleri belirtilen (36 Müze ) müzeler kapanış saatinden itibaren saat 23:00'e kadar ücretsiz olarak ziyarete açık bulundurulacaktır......


İstanbul aklınıza sadece gelmesin..... Aşağıda görmüş olduğunuz gibi... Kaçırmayın çevrenizde gitmek isteyenler vardır. Muhakkak söyleyin...... :))))) Yalap şap bir yazı dizimi oldu. Kusuruma bakmayın. Alıntıda yaptım. Çünkü bir gün mevcut ve bunu hemen servis etmem gerekliydi......      
1- Amasya Müzesi
2- Ankara Anadolu Medeniyetleri Müzesi
3- Ankara Etnografya Müzesi
4- Antalya Müzesi
5- Alanya Müzesi
6- Side Müzesi
7- Demre Likya Uygarlıkları Müzesi
8- Aydın Müzesi
9- Burdur Müzesi
10- Çorum Müzesi
11- Edirne Müzesi
12- Edirne Türk-İslam Eserleri Müzesi
13- Eskişehir Eti Arkeoloji Müzesi
14- Gaziantep Arkeoloji Müzesi
15- Gaziantep Zeugma Mozaik Müzesi
16- Hatay Arkeoloji Müzesi
17- İstanbul Arkeoloji Müzeleri
18- İstanbul Ayasofya Müzesi
19- İstanbul Türk ve İslam Eserleri Müzesi
20- İzmir Arkeoloji Müzesi
21- İzmir Atatürk Müzesi
22- İzmir Efes Müzesi
23- İzmir Ödemiş Müzesi
24- Kahramanmaraş Müzesi
25- Kastamonu Müzesi
26- Kocaeli Müzesi
27- Konya Mevlana Müzesi
28- Konya Karatay Çini Eserler Müzesi
29- Muğla Bodrum Sualtı Arkeoloji Müzesi
30- Muğla Fethiye Müzesi
31- Muğla Marmaris Müzesi
32- Niğde Müzesi
33- Sivas Müzesi
34- Sinop Müzesi
35- Şanlıurfa Müzesi
36- Şanlıurfa Haleplibahçe Mozaik Müzesi

 

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorum için :))) Kusuruma bakma geç dönebildim :)

      Sil
  2. Merhabalar bilgilendirme için teşekkürler🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :))))))) Ben teşekkür ederim :)))) Yorum için....

      Sil
  3. Hataydaki müze arkeoloji bakımından dünyanın en zengin 2. müzesidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatay hala aklımda melo muhakkak yine gideceğim oralara çok istiyorum çünkü :)))

      Sil
  4. Güzel bir etkinlikmiş.Ama gidebilir miyim bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. malesef liste içinde Bursa yok:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :((((( Mayıs Takipte :) Meraklanma Ne olursa hemen Söyleyeceğim yine :))) Bursa İle ilgili biraz araştırma yapılması lazım aslında... Yine bakacağım

      Sil
  6. Ne güzel bir etkinlik...

    YanıtlaSil
  7. Ah keşke daha erken görseydim , kaçırdım :( hem de oralara gitmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bende bir gün önce gördüm Cancağızım :) ya ....

      Sil
  8. kaçırdığıma üzülmüştüm, taki listede Mersini göremeyene kadar :)

    YanıtlaSil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz