14 Mayıs 2017 Pazar

Şişhane / Noir Pit Coffe Co

Nerede kalmıştık.Bende unutmuşum . Dur dur bakıyım!!! En son vefa bozasını yazmıştım. Ocak ayında. Sonrası mı ?? Benim için kopuk uçurtma olmuş. Bir çok yere gidip görmeme rağmen ha bugün, ha yarın, temem temem ertesi gün vallahi yazarım nidalarıyla. Maşallah suphanallah bu zamana kadar getirmişim. Gezdim gördüm kısmını :))) 

Birde üzerinize afiyet bir üşengeçlik gidiyor. Bendeniz de :))) İç sesle hep çatışma halindeyim. İç ses yaz Mayısss diyor. Bende eşini savsaklayan bey kıvamında yazarız iç sessss diyorummm




Artık sinemadan ve kitaplardan boğulduk Mayıs!!!! Dediğinizi duydum. Ve attım can simidini sizlere :)))) 




Noir Pit Coffe uzun zamandır gittiğim. Kahvelerine ölüp bittiğim bir yerdir. İlk önce kahveleri sizin istediğiniz şekilde yapılması. Fiyatların çok fazla uçuk kaçık olmaması, personelin güler yüzlü oluşu. Noir Pit Coffe için bol yıldız almasını sebep olmaktadır. Tatlı reyonlarından hangi ürünü alırsanız alın. Bayat olması mümkün değildir. 
Tüm ürünler tazedir. Minik bir butik cafe olmasına rağmen hijyen ve temizlik kısmı,da başarılı. İçeride ve dışarı,da oturma alanları biraz kısıtlı ama buda kadı kızında olur diyoruz. 




Ve son kertede yolunuz...  No Pit Coffe düşerse kahvelerine mümkünse bir şans verin derim...Bu yazı kahve severlere gelsin :)  
Adres : Asmalı mescit Mahallesi Meşrutiyet Caddesi No 109/ A Beyoğlu, İstanbul 







19 yorum:

  1. Kahveyi de İstanbulu da severim.İkisini bir arada bulunca gitmemek olmaz.Yolum düşerse bir keşfetmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbula en yakın zamanda gelirsin İnşallah :))) Beraber içeriz :)) kahveleri Teşekkürler canım :) yorum için....

      Sil
  2. Mekana bakılırsa çok asortik bir yere benziyor. Oraya gidip Türk kahvesi istesek abes kaçar mı acaba 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahhahahahha Ya bu zamana kadar her bütçe gitsin diye bakarım. Ve yazarım. Meraklanma hiç öyle bir yer değil Üste başa bakmıyor :) İçersin tabi sende yaaa Ben spor kıyafetle gidiyorum. Döpiyes giyinmiş mi diye bakan yok :))))

      Sil
  3. ben istanbula gelince beni götürürsün di mii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Götürürüm Sen gel... :) İstanbula :))) Rotayı bu tarafa çevir sen

      Sil
  4. Her zaman aynı modda olunmuyor demi ama olsun güzellikler paylaşılsın yeter ki kahveyi tercih etmesem de kendine özgü mekanlar hep ilgimi çeker umarım bir gün uğrama fırsatı yakalarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen söylediğinize katılıyorum aynı modda olmuyor insan.. birde benim gibi sıkılgan bir yapıya sahipse vay ki vay halimize :)))) Sadece kahve olarak değil tatlı mamullerde mevcut Bir şans verin derim :)) Teşekkür ederim yorum için...

      Sil
  5. Ah o iç ses var allahtan bir de tatlı tosbiğim; "Hani yeni yazı" diyen ;) Senin dürtmenle kaç yazı yazdım ben canım benimm ;) Kahve bahane Mayısım şahane diyorum o halde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne olucak benim sonum :))))) Ortanca Güzel Sen kelimelerin Ana kraliçesinin ben daha o kadar olamadım Cancağızım yaaa :))))

      Sil
  6. yo ne boğulduk sinemadan ne de kitaplardan. Biz asıl seni özledik mayıss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep buradayım sen yoksun yalnız nerelerdesin bakıyım sen :)

      Sil
  7. Teşekkürler bu guzel onerı için kahvelerini tatmışlığım var bence de denenmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende denemeye değer diyorum. Hangi Şehirdesiniz bilmiyorum ama yarın Müzeler Gecesi var kaçırmayın derim :) Teşekkürler yazı yorum için.....

      Sil
  8. Kahve kokusu aldım:)))
    Canım benim yaa epeydir uğrayamadım biraz tembellik biraz yoğunluk az biraz gez dolaşlardan blog gezmelerim eksik kaldı . Biraz dolaştım filmler kitaplar derken en son bir kahve muhabbeti iyi oldu gitmeden birlikte içmişiz gibi:))) güzel bir mekanmış burası da mis kahveli günlerin olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice Hanım bende öyleyim inanın Bende çok fazla :( Gidemiyorum hemde üşengeçlik diz boyu :( Bende,de güzel yorumunuz için Teşekkür ederim. Yarın Hangi şehirde iseniz Avrupa Müzeler Gecesi var kaçırmayın derim Bedava :)))))

      Sil
  9. Yazarız iç sesss , hhahahaha , tam olarak benim özetim :D

    YanıtlaSil
  10. İstanbula gittiğimde deneyeceğim bir mekan. Küçük butik kahve dükkanlarına her zaman hayranlık duyarım. Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz