10 Ekim 2015 Cumartesi

Erişte Salatası

Efendim malum biliyorsunuz yemek konusunda çok hamarat değilim. Üstüne tek kişi olunca sürekli düşünceler beni benden almakta. Ne yapmalıyım? Ne yesem ? Bu aralar sağlıklı beslenmeye kafayı taktım. Ve sizlere yapımı basit, bir o kadar lezzetli, kolay bir tarifle karşınızdayım.. :)))

Malzemeler :

Maydanoz İstediğiniz kadar

1 Adet havuç

5 adet kültür mantarı 

2 adet taze soğan

1 bardak erişte 

2 adet tatlı biber



Yapılışı: Tüm malzemeleri doğradım, Havuçları rendeledim . mantarları 4 eşit parça olacak şekilde kestim. 









Kaynatmış olduğum suyumun içine erişteleri 12 dakika kalacak şekilde haşladım. Ben çok lapa sevmiyorum sizler arzunuza göre dakikanızı daha uzun tutabilirsiniz. kızdırılmış tavada ise çok az yağ ile mantarları soteledim. 














İkisinin pişmesiyle Tüm malzemeleri erişteye ekledim. Ben üstü için evimde olan malzemelerim,den tulum ve ceviz ekledim. 



Dilerseniz sade olur dilerseniz evdeki normal peynirle olur arzunuza göre servis yapabilirsiniz. Afiyet olsun....

Dip not: Malzemeleri çoğaltıp azaltabilirsiniz. Ben çok fazla yağlı sevmiyorum siz bol yağlıda yapabilirsiniz.Sevgiler 
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz