19 Nisan 2016 Salı

Ev dekorasyon & Değişim

Evettt evladım yatınız kanepeye doğru derinlere çok eskilere gidiyoruz. Çocukluk ve erkenlik yıllarım küçük Emrahın kaşları gibi bol sancılı bol salçalı su gibi bunalımlı hezeyanlar ergenliğin getirmiş olduğu antin kuntin geçmiştir. Sonraki dönem içe kapanma sosyal hayat sıfır korkudan dışarı çıkmam ev ev çalışma hayatıyla kabak çiçeği misali açılma dönemi başlamıştır. İş hayatına ara vermemle tipik ikizler burcunun bana katkısıyla evde oturamama ve sürekli bir şeylerle meşgul olma hissiyatı vurunca ver elini kendini kurslarda bulma seansları başlamıştır. Bir yazımda belirtmiştim aktif tavşan zıp zıp orda burda hee evet oo benim parmakla göstermeyin utanırım :) :) 



Bu sene gitmiş olduğum kurs ev dekorasyonu evimdeki tüm dekoratif ve süslemeleri kendim yaptım. Nasıl eğlenceli ne yaratıcı fikirler beyinlerin savaşı her biri birbirinden farklı ürünlere hayat verme yaşanılır kılma evlere yaşanmışlık hissiyatına dönüştürmesiyle sıcak dokunuşları artısıdır. 


Çok uzun olmamakla beraber bundan yaklaşık 2 ay önce çok sevdigim mavişim bana hediyesiyle bu senin ev hediyen diyip benim ayaklarımın totoya vurmasıyla açmam ve o la laa içimin tereyağı erimiş oldu :)) Aldığı hediye Saatli bir bisikletti beyaz olması beni benden aldı.Evim beyaz ağırlıklı neyse gel zaman git zaman hazır böyle bir kurs tayım bu minik sevimli Bisikletimin bir kaç eksiği var dedim bir hastaneye götüreyim şöyle gıcır gıcır bir check up yapılsın diyerek aldım kursa götürdüm.



Öğretmenim başı kalabalık ve yoğun olması nedeniyle ne yapacağını bilmeyen mayıs şaşkın bir o kadar vakur çıpıl çıpıl yardım isteyen gözlerle öritminimmm ne olur help help yardım çığlıklarıma maalesef mayıs hadi bakalım sen üstesinden gelirsin dedi ve ben hüzün denizinde boğuldum. Bu raya kadar okuyan kişiye bizzat sesleniyorum ajitasyon,demagoji,imitasyon, bol ağ-laklık yaptım. Yalan yok :) 




Ne yapabilirim nasıl olur derken arka teker kısmını turuncu ve yapraklarla çevirdim. silikonun yardımını tabiki es geçemem üst kısmına mor çiçekleri serpiştirdim. Ve olayı kapadım. Evde olan ne yapacağımı bilmediğim kelebeği üstüne silikon yardımı ile yapıştırdım. 




Direksiyon boş kaldım demesin öksüz olmasın diye kırnap ipiyle minik bir sele yaptım. içlerine mor çiçekleri ekledim. Yanına minnak kelebek demir kısmına evde bulduğum uğur böceğini ekledim. Ve işlemi tamamladım. 




Sonuç olarak arkadaşınım almış olduğu zaten güzel olan aksesuarım birkaç ufak dokunuşla kimsede olmayan orijinal bir şeye dönüştü. Evinizde muhakkak yapay çiçek vardır. Ne duruyorsun kendi dünyanı kendin yarat .... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz