24 Temmuz 2016 Pazar

Sloganım Dur Alma....

Aslında olayım yaklaşık 2,5 ay önce vuku bulmuştur. Evi derleyip toplama, dolapların içlerini düzeltme eylemine giriştiğim zaman mantıksız, anlamsız, bir çok kıyafet almışım. İçlerinde maalesef etiketi olanlarda mevcut, sarı oğlanla bunun tartışmasını çoğu kez yapmışımdır. Onun için mantık şudur: Pahalı olsun 1 tane olsun giyindir. Benim için ise çarşı pazar fark etmez ucuz olsun çeşit çok olsun. Tabi gereksiz ne varsa ucuz diye alınınca Bir yığın olarak hepsi gar dolapta beklemektedir. 


Bu kısım övünmek için söylemiyorum. Kıyafetlerimi temiz kullanırım. Yıpranma,Aşınma, yırtık pırtık,Solma olmaz ee böylede olunca verilmiş paralara ve askıda beni artık giyinmelisin Mayıs diye bağıran kıyafetler durmaktadır. Sarı oğlan görse başlacak ak sakallı dede kıvamında ben demiş dimlere oturdum. Yavaş yavaş ayırmaya başladım. Uymayanları,kullanmadıklarımı hepsini bir güzel poşetleyip yeğenime verdim. Ve dedim ki Mayıs radikal bir karar belki olmayabilir ama kıyafet alımını bir süreliğine durdurmalısın. Sloganın Şu olsun Dur Alma !!!!!




Kalem kalem yazarsam şayet...

*Etkisi olumlu olarak nelerdir? Kıyafet almayı yavaş yavaş bıraktıkça elimdekilerin 
tümünü daha sık kullanır oldum...

* Minik bir kumbara yaptım. Dönüşlerini olumlu olarak gördüm....

* Elimde Kıyafetler sınırlı olduğu için kombinlemek daha basitleşti...

*Mağaza ve Avm mümkün olduğunca girmiyorum....

*Şuanda sadece kıyafet üzerinden almıyorum başladım. 

* Pasajlar en büyük çekici alanlardır. İncik,boncuk, doludur. Kıyafette keza öyle buralara da gitsem bile yine almıyorum. 

*%50 %70 mağazalarda görünce trans geçiş yapıyorum. Zalimsin Mango,Mavi,Zara ve diğerleri....

*Zorlanıyor muyum?? Hemde Çok İlk zamanlar daha zordu zaman geçtikçe param cebimde kalsın mantalitesi daha hakim oldu...

*Geçenlerde Beşiktaş çarşıda onca kadının kıyafetleri talan etmesini izleyip almadan apar topar kaçtım :))))

* Kumbaraya atılan her para azda olsa insanı şevklendirmektedir. Tecrübe ile sabit :) 



Dip Not : Muhaliflik yapan başkalarının eylemlerini küçümsemek kendi muhalefetimizi büyütmez. Sözünden yola çıkarak çok eleştirisel yoruma açık değilim. Aman örnek olayım. Kapitalizim şöyle böyle derdinde hiç değilim. Sorunum kendimle, nasıl ne şekilde ilerler inanın bilmiyorum. Süreçte sarı oğlanın demesiyle gayet iradeliyim. O kumbara dolucak :))))))) 




1 yorum:

  1. Ben yorum yazdığım şu an itibariyle inşallah kumbaranız epey dolmuştur.Ben de bir şey almadan mağazadan çıkınca çok mutlu oluyorum.Hep yapabilsem bunu 😊

    YanıtlaSil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz