17 Ekim 2016 Pazartesi

Mayısın 5 Arkadaşı....

Evetttt Nerede kalmıştık. Genel yapımı az çok biliyorsunuz. Sıkılgan yerinde duramayan Zıp zıp oradan oraya koşan poncik bir arkadaşınız var. Uzun zamandır düşündüğüm ama bunu farklı olarak sizlere nasıl servis edebilirim diye. Düşüne düşüne bugünlere kadar geldim. Baştan belirteyim. Kimseyle bu konuyu ne konuştum nede danıştım. Kafamdaki fikir farklı olmalı. Mim dünyasına girmeden. Klişe olmayan. Ve sizlere tanıtırken Mutlu tanıtmalıyım arkadaşlarımı. Sohbet tadında olmalı...

Aslında İlk tanıştığım zamanlarda şaşırdım Mayıs... Şaşırtıyorsun Mayıs... Şaşkınım Mayıs diye diye Bu zamana kadar sohbet muhabbet ettiğim Sayın Özer beydir kendileri :)) Konuşmalarımız benim canım yorumlarının altına dünya yazıyla katlettiğim O garibinde artık illallah demesine karşın gık ses çıkarmayan sayın Özer bey :)))Kibarlığını Hiç bozmuyor ne yapsın:)  Kitap olur eskiler yad edilir. Anılardan anılara koşulur. Benim sizlere nacizhane tavsiyem Bir inceleyin Bir bakın derim. Abdullah Özer...
http://dikkatcekiyorum.blogspot.com.tr/






O Birrrrr naiflerin kraliçesi.... O Birrrrr nazik kişilik...... O Birrrrr Tatlı mı Tatlıı O Birrr Şeker portakalı :) Hayata dair ilginç farklı bir bakış açısı var. Olumlu olması yaşadığı süreçlerden kolaylıkla atlatması, bunun yanı sıra kendisiyle konuşmalarımızda beni kendine yakın görerek kendi iç dünyasını anlatması, benim çok hoşuma gitmiştir. İçten yaklaşımı ve her yazısında muhakkak selam ve sevgiyle demesi aslında ince bir ruha sahip olduğunun göstergesidir. Arkadaşımın İsmi kendi gibi Sade.... Benim sizlere nacizhane tavsiyem Sade,ye bakın derim. Hoş sohbetle sizlere karşılayacağından eminim..http://sadedinle.blogspot.com.tr/



Pijama partilerin aranılan kızı. Gece seanslarımızın medarı iftiharı.Vampir familyasından Bir O bir Ben geride kimsecikler kalmadı. İlişkiler üzerine soru, cevap
Muzurluk akan tüm konu ve durumları tespit edip. Analiz,gözlem,tartışma,söyleşi, üzerine
duygu geçişlerini en çok konuştuğum insan :)) Muzurluk Göbek adımsa 
Oda yanımda Bonusu Siyahların Şanına yakışır İnsan 
Siyah Kuğu   http://sebebim78.blogspot.com.tr/




Sahnede Ben varsam Birde Perde arkası var Bu işin. Beni heveslendiren 
Bu işe sevk eden sürekli didiştiğim. Sürekli çatıştığım. Sürekli iki ayrı rotada
Olsak,ta Bir o kadar Sadece Mayısı Bilen. Telefon,mesaj,watsaap, mail,
Görünmeyen itici gücüm o Ben sahne önündeyim. O Arka kısımda
Çok bu kelimeyi kullanmam hatta Hiç... Kendisi canım Ciğerim olur.... 
Bir adet Renkli Tırtıl..  http://renklitirtil.blogspot.com.tr/




Benim Miniğim genel itibari ile duygularını yazı tarzını çoğu zaman kendime
benzettiğim. Duygulu,düşünceli, hayata dair ne yaşıyorsa dümdüz 
dolanmadan Bol bol yemeklerden konuştuğum Hatta Hatay 
yemekleri denilince akla Meltem gelir. Azizim :)
Yemek sözünüzü Lütfen yerine getirin sayın Meltem hanım :)
 https://meltemsert.blogspot.com.tr/


Sona doğru yaklaşırken Ben bu durumu ara ara denemeye karar verdim.
Tüm arkadaşlarımla Minik,minik anı,konuşma,diyaloğlarımızla 
sizlere bahsetmek istedim.  Detaylı olmasının sebebleri ise 
Hepsiyle kıyısından köşesinden Bir anım oluştu. 
Kusur ettiysem Affola...
Gelecek 5 arkadaşım Kim olur Acaba.....

  













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz