13 Ekim 2016 Perşembe

Sıkılıyorum Çünkü....


Sıkılıyorum Çünkü.... Popüler olmak Hiç bir şey Özünü kaybetme yeter....




Sıkılıyorum Çünkü.... Yazına Nazikçe Yorum Bırakıyorum. Aynı Hassasiyeti Bana Göster....





Sıkılıyorum Çünkü... Sürekli Acıklı yazılar yazma.. Hiç birimizin Hayatı Mükemmel değil....




Sıkılıyorum Çünkü.... Hepimiz Eşitiz.. Farkımız Yok Birbirimizden....


 Beni Layık Gören Beni Mimleyen Arkadaşlarım Teşekkür ederim.
Mim Konusunda başarılı Değilim. Yapamıyorum. Gelmiyor Aklıma Bir Şey
Benim Kendimi Anlatma Biçimim Dök İçini Rahatla Kısımlarında
 Korkularım,Düşüncelerim, Mutluluğum,Mutsuzluğum Hezeyanlarımı,
Zırlamalarım, Yani Kısaca Mayıs Hepsi İçinde Hepsi Orada 
Bir çok done var. Hakkımda Kusurumu Mazur Görün 
Beni Mim Konusunda Azad Edin.... 


Sıkılıyorum Çünkü... Eskisin... Benden Deneyimlisin... Neden Bilgilerini Paylaşmıyorsun... Bunda ne Kötülük Var....




Sıkılıyorum Çünkü... Her Ortamda İki tarafı Dinlemeden Atlayan İnsanlardan... Yargısız İnfaz Yapma... Dur ... Öğren... Araştır... İki Tarafında.. Dinle.... 




Sıkılıyorum Çünkü.... Yazıyı Okumadan Başka Telden yazıya Müdahil Olanlardan...




Sıkılıyorum Çünkü... Bana, Başkasına, Diğerine, Ötekine Gerçekten Git... Görev Gibi Gitme...




Sıkılıyorum Çünkü... Ben Amatör Bir Blogerim Sadece Bu... Böyle Düşün...




Sıkılıyorum Çünkü... Can Ciğer Kuzu Sarması olmaya Gerek Yok... Birbirimize Saygımızı kaybetmeyelim.. Yeterli....




Sıkılıyorum Çünkü.... Her şeyin aşırısı zarar...




Sıkılıyorum Çünkü... Blog Linkinizi atmazsanız çok sevinirim... Ben özeniyorum... Kafa patlatıyorum. Saatlerce düşünüyorum..... Bir Link.... Benim Emeğimi Lütfen Gör.... 




Sıkılıyorum Çünkü... Ben Mükemmel Değilim... Yazım Hatası olabilir,İmla,özne,virgül, yanlışlarım olabilir... Sana Sıkıcı Yavan Gelebilirim. Hatta Beni Hiç Sevmeye,de Bilirsin... Yalnızzzz Yorum yaparken dikkat et... Her türlü cevabını aynı üslupla Alırsın......






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz