3 Haziran 2017 Cumartesi

Haydarpaşa Garında Kitap Günleri ..... 3 Haziran.... 11 Haziran.....

Kadıköy Belediyesi tarafından geçen yıl ilk kez Haydarpaşa Garı'nda düzenlenen ve 100 bin kişinin ziyaret ettiği "Kitap Günleri " bu yıl yine Haydarpaşa Garı,nda düzenlenecek 200,e yakın yayın evinin stant açıp 835 yazarın imza gününde okurlarla buluşacağı "Kitap Günleri,de şiir, sinema,politika,edebiyat,sağlık,beslenme, hayat konulu 86 söyleşi yapılacak.


Açılış 3 Haziran Cumartesi günü saat 13:00 'de yapılacak Kitap Günleri,nin bu yılki onur konuğu Füruzan olacak. Öykü kitabı "Parasız Yatılı" ile Türk edebiyatına büyük katkı sağlamış olan Füruzan açılış günü imza standında okurlarıyla buluşacak.



3 ve 11 Haziran tarihleri arasında saat 11:00 22:00 arası ziyaret edebilecek Kitap Günlerin,de aralarında Ahmet Ümit,Arda Türkmen, Ataol Behramoğlu,Ayşe Kullin, Ercan Kesal, Fatih Portakal,Mert Fırat, Merdan Yanardağ, Murathan Mungan, Nihat Sırdar, Sunay Akın, Türkan Şoray, pek çok yazar,şair,gazeteci,oyuncu,bilim insanı ve felsefeci İstanbul 'daki ziyaretçilerle buluşacak.

Okurların vagonlarda kitap okuma, söyleşilere katılma ve yazarlarla buluşma olanağı bulacağı Kitap Günleri boyunca özellikle çocuk ziyaretçilerin faydalı ve eğlenceli vakit geçirebileceği Karikatür, Felsefe,Origami Yaratıcılık,Yazarlık Hikaye yazma portre çizim, ve masal terapisi atölyeleri düzenlenecek... 
Kaynak: Kaynak

Evet Ramazan gelmesine rağmen peş peşe durmayan etkinliklere devam niteliğinde bu yazım. 
Haydarpaşa 
Kitap Günleri... Biz kitap severleri Gara  bekliyor olacaklar...  Avrupa yakası veya Anadolu 
yakasında olanlar içinde paha biçilemez bir konumda olduğunu düşünüyorum. Bir vapurla ortak payıde,de buluşulan bu etkinliği kaçırmayın derim... 

Dip Sos: Yorumları bu aralar biraz savsakladığımı farkındayım. Bunun için özür dilerim. Ramazan 
boyunca tam evde durduğum söylenemez. Aceleye getirmek istemediğim içinde biraz geç oluyor. Dönüş ve yorum kısımları... Beni anlıya cağınızı umut ederim. :)))) 






27 yorum:

  1. Haber veren ve içeriğinden söz eden bu yazın için teşekkür ederim, çok istiyorum gitmeyi. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu haftaya kadar vaktin var git hiç olmadı Kitap yurdunu kaçırma derim ben Oda güzel :))))

      Sil
  2. Kitap günleri konukları sevdiğim isimlerden oluşuyor... Söyleşilerin vagonlarda yapılması cok hoş bir detay... Atölyelerden gözüme kestirdiklerim oldu ama katılamam...
    Bilgilendirme için teşekkür ediyorum Mayıscığım, haberim yoktu. Garı ziyaret etmek isterim ve pazartesi gittim gittim yoksa bir daha yolumu düşüremem! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum düşmüştür. O yol ama olsun gidemezsen bile Kitap yurdu var. Oda güzel evden kitap almak iyidir :)))

      Sil
    2. Kısmet bu sene olmaz ama seneye olur muhakkak Zühal :)))

      Sil
  3. Bu etkinlik kaçırılmamalı. Kitaplarla buluşmak en güzeli.:) Duyurun için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Tam da Ramazana denk gelmiş , ramazan da hiç çıkmak evden :( gerçi ramazan haricinde de olsa üşengeçliğim yüzünden zor giderdim de neyse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahhahaha ramazanda bende öyle oldum. Yerinde duramayan ben bir çöküşteyim :))) Sürekli uyku isteği mevcut :)))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorum için :))) İstanbul daysanız Bir bakın derim :))))

      Sil
  6. Kitap günleri ne güzel ama şu AKP'nin Haydarpaşa'nın tren seferlerinin iptal ettirilmesinin arkasındaki sebebi bir türlü anlayamadım. Bir işler döndürüyorlar ama ne?:( Eskiden Ankara- İstanbul ne güzel orada tren dururdu şimdi Kartal'daymış:( bir gün çıkar kokusu...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızlı Tren seferlerinin yapılması 2013 den sonra açılacak denildi. Ama akıbetini inan bilmiyorum. Gar ve Binanın sorumluluğu Kadıköy belediyesi ve İbb Tcdd sorumlu yani 3 ana ortağın sorumluluğunda Ve Yargıtayda sanırım. Restorasyon durumları anlaşamamazlık durumları hepsi iç içe benimde bildiğim bu kadar yine araştırırsam sana anlatırım :))) Müjde :)

      Sil
  7. Geleneksel kitap etkinliği kaçırılmaması gereken bir etkinlik bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Garda olması daha güzel daha orjinal :) Teşekkür ederim yorum için....

      Sil
    2. Nihayet bugün biz de maaile gidip gezdik,oğlum ve kızım için güzel kitaplar aldık...Pazar son sanırım,gitmeyenlere tavsiyemdir...

      Sil
    3. Bu arada ben de kitap günlerinden nasibini alanlardan oldum sonunda :)

      Sil
    4. Ohhhhhh çok güzel iyiki gitmişsiniz :))))) Evet pazar günü son :))) Çok güzel bir etkinlik olmuştur muhakkak geleyim bakayım neler neler yapmışsınız :))))

      Sil
    5. Kitap Günlerinden sadece Egemen ve Derin için birer kitap aldık,benim asıl amacım onların böyle bir ortamda olmalarıydı.Güzel ve keyifli de oldu.

      Sil
  8. Baya güzel bir etkinlik olmuş aslında :)

    YanıtlaSil
  9. Başka blogda da gördüm konusunu, geçen sene niyetlenip gidememiştim, bu sene de zor gözükse de gitmeyi çok istiyorum... Tüyap gibi kalabalık ve estetikten yoksun fuarlardan sonra farklı bir deneyim olur diye düşünüyorum. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Tüyap bana uzak kalıyor. Çok eski zamanlarda olsa daha merkezi daha iyi oluyordu. Açıkçası Kitaplarımı Sipariş vererek alıyorum. Haydar paşı garı hem çok orjinal hemde konum olarak çok merkezi.. Estetik kısmına girmedim bile :) Teşekkür ederim yorum için...

      Sil
  10. Merhaba izleyiciler bölümünden blogunuzu izledim. Sizde benim blogumu takip ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz