25 Temmuz 2015 Cumartesi

Ah Benim Kocam Ah Benim Karım/ Canan Tan

Merhaba..
D&R gezinirken hep aynı kitapları aldığımı fark edip mizah ve komedi türü kitaplara yöneldiğimde.Canan Tanın yeni çıkan kitabına rastladım. Alışkın olduğumuz duygusal,romantik kitapların kraliçesi Canan Tan  ilk defa  mizah üzerine bir kitap çıkartmıştı.












Kitabı satın aldığımda,  ön kapağı açtığım vakit kadınların dilinden erkekleri arka kapağı açtığımda, ise erkeklerin dilinden kadınları anlatımlarını okudum. Kadın erkek evliliklerinde ilişkiler, yaşanan olaylar,durumlar,çocuklar, aile büyükler ininde müdahil olduğu gayet akıcı mizah öyküleriydi. Her öyküde bol bol tebessüm edeceğiniz. Birazda kendinizden bir parça bulabileceğiniz bir kitap. Bence okumaya değer...    






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz