22 Temmuz 2015 Çarşamba

Saç Bakımı

Merhaba..
Saçlarım için otur taşa ağla  modunda olduğum doğrudur. Neden diye soracak olursanız yoğun, gür olan saçlarım yıllar geçtikçe,dökülmeye,tıftık tıftık ve cılızlaşma ya başlamıştır. Sebepler kan değerlerimin düşüklüğü,sağlıksız beslenme, kuaförlerin yanlış uygulamalarında eklersek canım saçlarım dökülerek bana veda etmekte. Dermatoloğa gittiğim vakit genelde haplarla takviye yapılmakta.Saçlarımın dökülmesi bir süre dursa bile tıftık tıftık olan kısmı necilik eyy ahali demezler mi !!! Sosyal medyada sırma saçlı kadından geçilmezken, kendimi mevzu bahis etmiyorum. Safınaz gibi saçlarla sokaklarda dolanmak tayım. Artık canıma tak etti. Kuruyan yolunmuş koyun gibi tıftıkleşen saçlarıma saç onarıcı bakım kremleri alarak olaya bir dur!!!! Deme vakti gelmişti. L'ORE 'AL ELSEVE onarıcı bakım yağı kullanmaktayım. İçerisinde Çiçek özleri mevcut. 3,4 damla avcuma damlatarak saçlarıma masaj yaparak 9,10 saat bekletiyorum. Saçları Yıkama kısmı biraz zahmetli ama sabredip sonuçlarını göreceğim. 


İkincisi ise Haır Serum ıslak veya kuru kullanılmakta.Hacim dolgunluk,parlaklık vermekle beraber günlük ıslak veya kuru saçlara uygulanabilir. Haır Serumu arkadaşım vermiş olup l'oreal elseve ise 10 tl gibi bir fiyata aldım.Sizlerinde kullanmış olduğunuz bakım önerilerinizi,fikirlerinizi,tavsiyelerinizi şiddetle dinleyebilirim... 






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz