10 Temmuz 2015 Cuma

Duygusal Dönemler..

Takvimin yapraklarından günler eksile dursun.  Lay lay lom geçen mutlu, mesut ,bahtiyar günlerimin sonlarına doğru gelmekte.Bizim sarı oğlanın gitme vakti geldi çattı.İşleri sebebiyle uzun süre uzaklara gideceği için bende ki  ağlaklık tavan. Evde nereye dönsem gözlerden şıp şıp inen damlalar bazıları gizli saklı ağlar ben Allah'a şükür Şeffaflıktan ölücem. Sarı oğlanda belli etmese de  üzüldüğünü biliyorum.  Gelmesi mutluluk gitmesi hüzün,olan sevgilim ...    




Olayları bildiğiniz drama bağlıyorum.(İkizler burcunun özelliği duygular hep uçlarda) Gideceğini duyduğum an, sulu göz, aşırı hassasiyet, böyle mıc mıc yanyana olma isteği kiii en nefret ettiğim özellik yapışık ikiz gibi ayrılmayan insan tipleri, neymiş büyük lokma ye büyük söz söyleme !!!  Üstüne gözler patates , boğazda çöreklenen yumru,  burun kırmızı (Noel baba misali,) Sarı oğlan durumlarımı bildiği için artık alıştı.Cancağızım Bol bol güldürme başka sohbetler yaparak ortamı azda olsa sakinleştirme telaşında. Arada pisiler gibi hırlaştığımızda olmakta. Hep mutlu an olmaz tabi arada didişmek iyidir.Gitme kal gel didişelim ortak nokta buluruz barışırız .Gitme kal yine pıt pıt damlalar akmasın gözlerden, Gitme kal gidince ev sensiz çok boş, Gitme kal ben sana çok alıştım. Daha gitmene hazır değilim..... 



Okur Kişiye Not: Yazdıklarım aşırı arabesk olup içinizi baymış hatta fenalık getirmiş olabilir.Mayıs Yağmurunu şuanda idare edilmeye ihtiyacı vardır...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz