26 Temmuz 2015 Pazar

Gratis İndirim Günlerinden Ne Aldım

Merhaba..

Tesadüf eseri Gratis mağazasından geçerken şöyle bir bakıyım dedim. Bakış o bakış mağazanın içinde kayboldum. Hazır indirim var 4 parça ürün alayım dedim. Tabi 10 ürün alarak mağazanın kapısından çıktım. Ne mi??? Aldım. Benri marka 35 adet kare makyaj temizleme pamuğu aldım.İlk defa kullanacağım Benrinin temizleme pamuğunu sonuçları göreceğim. 2,50 tl Yine Benrinin Kulak temizleme çubuğu aldım. 50 adet 1 tl Yüzüm için kullanmış olduğum Neutrogene serisinin visibly clear  siyah nokta temizleyicisi tonik 9,75tl ilk defa deneyimleyeceğim.   





Ve bitmiş olan hazır indirimde Neutrogene sivilce temizleyici jel 9,75 tl Bu aralar kullandığım saç şampuanı m Schwarzkopf Glıss çok yıpranmış kuru saçlar için gerçekten ideal 7,25 tl Yine ilk defa kullanacağım maske Green tea ampoule mask içersinde yeşil çaydan gelen polifenoller nem sağlamak, yüzü canlılık vermek, cilt hücrelerini kuvvetlendirici tek kullanımlık maske. 2,50 tl  En çok istediğim ve her tatil kara,kara düşündüğüm sonunda alabildiğim E klips Travel Bottle Set Şampuan,saç kremi,kolonya,krem her türlü sıvı malzemelerinizi bunların içinde doldurup gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. 3.5 tl Yazıma burda nokta koyup arkası yarın diyorum.:) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz