6 Mayıs 2016 Cuma

Alışveriş

Huuuuu Huuuuu

Canımmm....

Canım 4 keredir arıyorum ....

Canımm nerdesin ....

Arıyorum bir aç sana şu telii....

O Telefon ne işe yarıyor....

Ya telefonu kısıyorsun ya açmıyorsun....

10 kere aradım. Şu telefonu bir açar mısın....

Ölsem kalsam başıma bir durum gelse haberin olmayacak.....

Avm,deyim....

Tabak Alıyorum, Alışverişe vurdum. Kendimi !!!!!


 Bu telefon mesajlarından ve aramalardan sonra ne mii oldu???? Koskoca Bir Hiç sarı oğlan o teli açmadı. Ben mii ne yaptım. O kadar mutluydum ki yüzümden çıkan alev sıcaklığı ile yumurta pişerdi.... 


Hazır her yerde indirim var diyerek 


İlk önce Porland'a gittim. kasada fiyatların yarısını ödediğimizi duyunca 6 adet rengarenk servis tabağı aldım. 

-Zaten çok ihtiyacım vardı biz kalabalık bir aileyiz. koskaca 2 kişi ve ayrıca tabağım da fazla yoktu 


(3 geline yetecek kadar ceyizlik çıkar) 


- aman ne derseniz deyin bana ne ben kadınım işte indirim görünce dayanamıyorum....
neyse konuyu dağıtmayalım 





Porland,dan çıkan ben tabiki Essede indirim varmış kasada ekstra indirime giriyormuş. Görünce ver elini esse rafları kuyruğu size anlatamam başı sonu ucu bucağı yok rafların arasında gezinirken 9 tl 3 gözlü turuncu kenarları servis tabağını aldım. Kuyrukta beklerken kadınlarla gün matinesine çevrilen sohbetlerde cabası akraba günlerini avm,lerde yapılmalı....

Mademe Cocoda Banyo eşyalarında indirimi görünce hazır banyo paspasım yok yazık yerler kel kalmasın. Ayaklarımızı üşütmeyelim mide bağırsak bozulmasın. Yazık günah diyerek gayet insancıl ruhumla ahh benim yufka yürekli şu kalbim olmasa kim düşünücek tiii bizi diyerek banyo paspası aldım. Valla ucuzdu 21 tl

Yazarın Notu :) Siz siz olun Bir kadını helekii bu kadın Avm deyse o  telefonlarınızı açın  tek çalış,da açın ne me lazım gün gelir bu kadar ucuza kurtulamazsınız.( Açık Tehdit Unsuru vardır !!! Çocuklara okutmayın.....)  Gelinim sen işit Hurşitt Sarı Oğlana gitsinn.... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz