18 Mayıs 2016 Çarşamba

Cafe Naftalin K

İşten daha yeni ayrılan arkadaşım beste yana yakıla bugün beni aradı. Mayıs evde duramıyorum çıkalım bunalıyorum. Bende Beste daha 1 hafta olmadı işten ayrılalı ve her gün dışarıdasın evde durduğun yok ki Paçi deyince ajitasyon,nun dibine dibine vurup son kapanış cümlesi bol ana fikirli hatır için çiğ tavuk yenirle bitirdi. 




Yalnız burda bir es veriyim. Beste yapı itibarıyla biraz havai olduğu ve nereye gideriz ne yaparız kısımlarının bir çoğunu bana yüklediği için ben bir ifrit olurum. Bestenin çay aşkı ve kahve aşkını bildiğimden hadi dedim yürü seninle balata gidiyoruz. 









Daha öncesinde gitmiş olduğum benden artılarını çifter çifter alan bu mekan Cafe Naftalin,dir Mekan genel havası itibariyla kendinizi 1940 ve 1950 yıllarda hissedeceksiniz. 
Mekanın iç kısmında sizi karşılayacak bir soba ve tüm duvarlarda vintage öğeler var. 
Naftalinin sahibi Zeynep hanım tüm iç dekorasyonu yine eşine ait olan karşı kaldırımdaki antikacı dükkanından temin edilmiştir. 
Buram buram tarih kokarken her gittiğimde nereye bakacağımı şaşırmaktayım.





Mayıs mekana Kaç Verir Nedenleri 
* Mayıs mekana On üzerinden Sekiz Tam Puan Verir
 *Zeynep Hanım İnanılmaz güler yüzlü sımsıcak içtenliği ile hoş sohbetli bir ev sahibi.. 

* Zeynep hanımın birbirinden lezzetli ki annesinden sürekli bahsetmesi ve onun tarifleriyle kurabiyeler,kekler,elmalı kurabiye ve Hatay yöresine ait tatlara ulaşabilirsiniz

*Menüsünde ilk sayfasında Kürt,Süryani,Mardin, Dibek diyerek seçenekleri bol özel kahveler var. Bunun yanı sıra halis muhlis yine ev yapımı taze limondan sıkılarak yapılan limonatası... 

* Cafe Naftalinin (K) sının bir diğer açılımı ise Kitap Kahve ve Kedi dostu bir mekan.İlk girişte misafir Perver kediler size selam etmekte :) 

        * Plak veya Kaset,den gelen tüm nostaljik şarkıları dinleyebilirsiniz..

Son cümlelerle kapanışı yapıyorum. Balat,ın o muazzam sokaklarında kaybolmak Arnavut taşlarında yürümek ve huzur sükunetle 

kahve veya çay içmek isterseniz mekan belli daha ne duruyorsun..... 


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz