13 Mayıs 2016 Cuma

Özgün Olmak


Geçen hafta Çarşamba günü akşam olmuş herkes köşesine çekilmiş bende pc başında yanımda kahvem öyle blogger dünyasında gezinirken bir bloggerin yazısı dikkatimi çekti. Aslında dikkatimi çeken yazının ilk giriş kısmıydı. Velhasıl kelam yok canım benim yazıma benzemiyor minik başlık anımsatmış olabilir. Fesatlanma Mayıs, kötü düşünme Mayıs aynısı bile değil mayıs, diyerek kendimi teskin ettim. Ettim amma sonradan yüreğime düşen kurt ara ara bir bak mayıs diye beni dürtükleyerek devam etti. Şeytan ayrıntıda gizlidir. Günler günleri kovalaya dursun. Yine bir yazı dizisi  hazırladım yazdım paylaştım.  


Aradan bir iki gün  geçince hafiyecilik oynama hissiyatım geldi. Dostlar  malum x şahısın bloguna  baktığımda kendisinde bir yazı dizimi paylaşmış yine ilk satırlarda aynı benzerlikler bir iki tık daha level atlamış benimkiyle gibi gibi kıvamı olmuş. Blogger dünyasında çok eski değilim. Yeniyim beni bu işe sevk eden şevklendiren çok sevdiğim bir blogger arkadaşımın ilk konuşmamızda söylemiş olduğu cümleler şunlardı. 


Mayıs herkesi oku, yeni insanlarla tanış, iletişime gir diyalog kurmaktan  kaçınma sana gelen yorumlara cevap vermeyi asla ihmal etme. En önemlisi ne olursa olsun yazılarında ÖZGÜN ol üslubunu,seviyeni her zaman koru önemli olan hemen takipçi kazanmak değil. Özgün yazılarınla var olmaya çalış 



Bende bu ilkelerle gitmeye çalışıyorum. Sana gelince X minik minik tırtıkla sam kimse anlamaz kii !!!! Aralara serpiştirsem okumazlar ki!!! küçük bir iki satır benzerlik olsa ispat edemez ki !! Diyerek sadece kendini kandırırsın. Kendi dünyanda minik yalanlarınla yuvarlanıp gidersin. Benden daha eski olmana karşın hiç özgün değilsin. Hayatta en güzel şey kendi emeğinle kendi yaptığın iştir. Şuna inanırım saygınlık kazanmak için ilk önce ahlaklı ve vicdanlı olmalıdır insan hakkaniyetini kaybetmemelidir. Fazla hırs insanı bir yerde o fosseptik çukuruna düşürür. Ve son sözlerim Gözlerim üzerinde Hodri meydan.... 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz