17 Haziran 2016 Cuma

Sinemalarda Bu Ay / Warcraft



Uzun zamandır beklediğim. Ha çıktı ha çıkıyor derken Warcraft sinemalara teşrif etmiştir. Yüzüklerin efendisi gibi seri olacağı kesin gözüyle bakıyorum.





Warcraft temeline baktığımda aslında bir bilgisayar oyunudur. Ben oyunu oynamadığım ve bilmediğim için sizlere oyunla ilgili detaylan,dıramıyorum. Kusurumu maruz görün..    



Görsellik,efektler,makyaj,kostümler,filmin  müzik olarak muazzam. Yıldız Oyuncu kadrosunda ise Paula Patton,Travis Fimmel,Ben Foster,Robert Kazinsky, oluşmaktadır. Senaryo,kurgu,işleyişi olarak bence gayet iyiydi. Film devam niteliğinde olduğu için sonu biraz askıda kaldığını düşündüm. Beklenti olarak herkesin farklı algısı olduğundan film değişkenlik gösterebilir. Filmin türü aksiyon,fantastik,macera, 

Film için Benim size tavsiyem 2 saatlik zaman diliminde 3 boyutlu izle melinizi tavsiye ederim. 

Konuyu toparlarsam Bence Wacraft Çok iyi bir film olup 2 saatlik Görsel bir şölen olduğunu düşünüyorum. 








Konusu:  Film Draenor,da yaşayan orkların neden insanların dünyasına geçtiklerini anlatımıyla başlıyor. Orklar kendi dünyalarında soyları tükenmektedir.Kara geçitten geçerek insanların dünyasına gelmeye başlarlar. Kendileri için bir düzen toplulukları için bir yerleşim yeri istemektedirler. Bununla beraber insanların ve orkların savaşı başlamıştır. İnsanların önderi Anduin Lothar ( Travis Fimmel) Ve Orkların Önderi Durotan (Toby Kebbel) Her iki halkın geleceği için nasıl ve  ne şekilde bir yol izleyeceklerdir...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz