16 Haziran 2016 Perşembe

Kızsal Şeyler...


Kullanmış olduğum makyaj ürünlerini ne zamandır sizlere anlatmak istesem,de bir fırsatını bulamıyordum. Kolları sıvadım. Pc başına geçtim. Kendimi motive ederek yazmaya başladım. :) 


Lancome Hypanose Drama Maskara : Malum biliyorsunudur diğer yazımda sizlere bahsetmiştim. Sağ göz kapağım düşük hal böyle olunca kullanmadığım denemediğim ürün maskara kalmadı. Bunlardan ilki Lancome Hypnose Drama maskarası ilk aldığımda vadedilen söylemler Kirpiklere hacim sağlayan, suya dayanıklı olması ve kirpiklerin kıvrılması bunların büyüsüne kapılan ben hemen bir tane üründen aldım. Gel gelelim sayın okuyucu iş icraat bölümüne gelince bende çok fazla işe yaramadı. en sevmedigim özelligi ise kirpiklerimi çok fazla yapıştırması ikincisi zaman geçtikçe bol bol topaklanması ve günün herhangi bir saatinde o topaklanmanın bariz şekilde görünmesi hiç hoşuma gitmedi. Fırçanın düz oluşuda çok benlik değildi. Temizleme kısmıda evlere şenlik 2 kere temizleyip bir kremle anca zoraki çıkmakta


CLINIQUE High İmpact Maskara: Vadedilen özelliklerinden bazıları şunlardır. Kirpikleri ayırarak daha dolgun gözükmesini sağlar. Kirpiklere doğal ve derin dramatik bir görüntü katar Ekstra hacim ve belirginlik sağlayan bakışlara sahip olmanızı sağlar. Gelelim deneyimlediğim kısıma clınıque tüm serilerinde siyah ve kahve olarak iki seçenegi mevcut ben siyah tercih etmekteyim. Kullandığımda ise uzunluğu,dolgunlugu, kıvırma uzatma,hacim,kirpikleri tek tek ayırması gayet başarılı bunun yanı sıra topaklanma,kokması akması yok birinci katı sürdükten sonra ikinci katı rahatlıkla uygulanabilir. Temizlenebilir ılık suda hemen çıkabilir oluşu benim için favorilerim arasındadır. 


Aşırı üşengeç olduğumdan,mıdır bilinmez :))  



Yves Saint Laurent'in Babydoll Maskara Gelelim Vadedilen özelliklere dolgun kirpikler, hacimimli kirpikler 
Ambalaj kısmı gayet gösterişli ve şık Altın sarısı olmasıda ayrıca dikkat çekici 
İlk kullanmaya başladığımda yine fırçanın düz oluşu ve plastik bir fırça olması beni tedirgin etmedi desem yalan olur ince uzun olan fırça tombik değil bunun yanı sıra kullandığımda ise Ba Yıl Dımmm kirpiklerime inanılmaz bir hacim sağladı tek tek ayırdı. Bunun yanı sıra yine akması, topaklanması yok kalıcılıgı harika tüm gün beni gayet başarılı bir şekilde akmadan götürebilmekte sonlara doğru bitmesin diye yalvardığım maskaralardan biridir doğal görünüm sağlamasıda ayrıca bonusudur temizlemesi gayet kolay olmakla beraber alerjik bir durumumda olmadı.

Ben maskarayı alalı uzun zaman oldu. fiyatını unuttum :) 


Estee lauder sumptuous extreme volume Konuya direk dalmak istiyorum yazmış olduğum ürünleri belki kullandınız belkide kullanmadınız yada ürünleri beğenmediniz beklenti bakış açısı kirpiklerinize ne istediğinizle alakalıdır. Bu ürün daha fazla maskara rimel arayışına son noktayı koymuştur.Kirpiklerimi neredeyse kaşıma kadar uzattı.kirpiklerimin kıvrılması gayet iyi tek kat sürünce bile gayet belirgin doğal durması çok başarılı  ben genelde iki kat sürdüğüm için bunda tam tersi oldu. Kirpiklerimde ağırlık yapmadı.Denemeye değer bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ambalajı altın sarısı şık temizlemesi kolay alerjik etkisi olmadı.
Eee daha ne olsun çıkın çıkın alın :))))



Dip Not: Kullanmış olduğum tüm ürünler uzun zaman önce bitmesiyle beraber  fiyat aralıkları tam aklımda yoktur. Ürünler yurt dışından geldiği için sizleri bu konuyla ilgili maalesef tam detaylandıramamaktayım.    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz