7 Haziran 2016 Salı

Kafes & Sakın Gözlerini Açma & Josh Malerman

Kafes adlı kitabın konusu: Bilinmeyen bir varlığın ortaya çıkmasıyla, dünyadaki tüm insanlar yavaş yavaş öldürmesiyle başlamaktadır. Yaratığa veya varlığa bakan kişiler ilk önce akıllarını kaybeder. Daha sonrada kendilerine.çevresine zarar vererek öldürürler. Olayların başlangıcından 5 yıl sonra hayatta kalmayı başaran Malorie ve iki çocuğu nehrin kenarında terk edilmiş bir evde yaşıyordu. Malorie ailesini güvende olabileceğine inandığı bir yere götürmek istiyordu. Yolculuk tehlikelerle doluydu. Ve onları takip edecek bilinmeyen bir varlık. Malorie bu yolculuğa çıkabilecek mi ? İki çocuğunu bilinmeyen varlığa karşı koruyabilecek mi?? Korkuları ?? Cesareti ?? Kararlılığı ?? Tüm sorular kitabın sayfalarında.... 

2014 yılında piyasaya çıkan Amazonda 1 numara olan 16 altı ülkede raflarda yerini alan 2015 yılında ise tükçe diliyle kafes bizlerin huzurlarına gelmiştir. Şunu belirtmeden geçemem, beni benden alma durumları maalesef olmadı. Tür olarak gerilim korku bilim kurgu denilse,de çok wowww diyemem. 
Övgüye layık bulamadım. 


Hikayenin içeriği,kurgusu aynı çerçeve içinde dönmesi beni sıktı .Kitabı okurken Soru işaretlerinin fazla olması ve sonucun bir yere bağlanmaması, kitap için eksiklik diye düşünüyorum. Çok askıda kalan bölümler var. 



Grange,Justın Cronın, John Katzenbach kitaplarını okuyan ben Kafes adlı kitabın bu yazarlarla mukayese girmesinin imkansız olduğunu düşünüyorum. Düşünceler benim nezlimde olduğundan, kitap için herkesin bakış açıları farklılık gösterebilir. Kafes adlı kitabı tavsiye eder miyim???? Çerezlik okuna
bilir. Yana yakıla alın diyemem tabiki..

4 yorum:

  1. Ay bi' soğudum yorumundan sonra sanki :/
    Alsam mı almasam mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alma boşuna paranı heba etme :) Daha güzel kitaplar var ne seviyorsun sen tarz olarak ???

      Sil
  2. Şu ara Distopyalara takmış durumdayım.Kızıl İsyan Serisi'ni okudun mu bilmiyorum,ben bayıldım.Bir de Barbarlar Şehri var aklımda ama daha okumam gerekn bi' on kitap var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda bir klasik var elimde ama bakalım okumaya çalışıyorum :))) Aynen benimde elde çok var kitap ama ağırım sanırım ben :)))

      Sil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz