8 Mayıs 2015 Cuma

Güzel Bir Çarşambanın Ardından

Selam
Salı günü akşamı WhatsApp üzerinden cancağızlarım bugün geliyor musun kursa dediklerinde evet geliyorum yalnız beni uyandırın demem ve bunun akabinde de isyan seslerini susturmam zor oldu. Sabah ise telefonun acı  sesini duydukça gidip kapatıp 5 dakika yaaa diyip 25 dakika daha uyumuşum bir acı seste arkadaşımın aramasıyla uyan artık diye hı hı tamam dediğimi ve yataktan Sero ablamızın şarkısı sürünüyorum nidaları ile yüzümde tatlı bir gülümseme ( yalan) sokağa atıp hatta patates gözlerle ve suratımda ki o sanki dayak yemişim edası da havama hava kattı.Velhasıl kelam vardım kursuma. Nasıl ki Örgencilerin sene sonunda notlarını yükseltmesi varsa bizlerinde aynı şekilde bir ürün veya bir obje (Ayna,kaftan,kutu,seramikler )  boyayıp öğretmenimize vermemiz gerekmektedir.Bir tane örnek olarak resimde göreceksiniz.



Ve bunun akabinde bizlerde geçerli notumuzu alıp birer mezuniyet belgesi sahibi olarak keplerimizi havaya fırlatıyoruz :) :) ben öğretmenimizin yardımıyla objeyi bitirdim sağ olsun var olsun sonra hızımı alamadım daha önce almış olduğum alçıdan kırlangıçları boyamaya karar verdim.Bol renkli ama gözlerimi de yormayacak bir şeyler çıksın derken ilk zemin katına 3 adet olan kırlangıcımı bembeyaz boyadım kuruduktan sonra başlasın renk cümbüşü deyip aklıma ne gelirse uyumlu uyumsuz kanatları ayrı gövde kısımları ayrı olmak üzere sarı,bebe pembesi,mor,turuncu,yeşil,yavru ağzı,açık pembe,krem,turuncuyla,siyahla kapanışı yaptım....

Verniğini attım ve  ilk defa öğretmenim yardımı olmadan kendi kendime yapmış olduğum kırlangıç ailesine bir yuva bulup oraya hazır ve nazır yerleştirilmesini  sağlayacağım. Bu arada yapılışıyla ilgili çok fazla açıklayıcı olamadığım için üzgünüm bazen tek tek not alırken bazende zaman gitmesin hadi bunu da yetiştireyim şöylede yapayım diye hızlılık sınırını aşarken yazma kısmını unuttuğum doğrudur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz