6 Mayıs 2015 Çarşamba

Kitap Yorumu & Sessiz Kız & Tess Gerrıtsen

Merhabalar
İlk başta şunu belirtmeliyim ki benim gibi gerilimi çok seven ve Tess Gerritsen hayranı biri olarak genelde kitaplarını bir hışımla başlayıp bitiririm. Ama maalesef  bu kitabı bitirmek için kendimi zorladım. Çin mahallesinde gelişen hikayeyi kitap kapağı ile çok bağdaştıramadım daha akılda kalıcı etkileyici olabilirdi.Ve bir kere daha anladım ki Jean ccristofer Grange nın yerini kimse tutamaz ... Hikayemiz Bir turist rehberinin ''Billy'' Çin mahallesinde 13 turistte cinayet öyküleri anlatmasıyla başlar daha sonra turist gurubunun  tesadüf eseri eli bileğin den kesilmiş kadın cesediyle karşılaşması ve  ardından olaya dedektif Jane Rizzoli'nin ölen kadını araştırmaya başlamasıyla olaylar  yıllar önce Red phoenix cinayetine kadar uzanır.



Olay 19 yıl önce Wu Weimin bir lokantada ahçıdır 3 müşterisini ve bir garsonu öldürmüştür.Ölen garsonun eşi Irıs Frang Wu Weimin öldürdüğüne inanmamaktadır. Gel gelelim kimseye derdini anlatamazken çok fazla dedikleri de  önemsenmez kocası öldürülmeden 2 yıl önce kızları laura kaybolur. Katil olan ahçının kızı ve bir başka çiftin kızları da aynı dönemde kaybolmuştur. Ve  kaybolan kızların ailelerine her yıl gelen isimsiz mektuplar, kızların neden kaybolduğu, bu kızların birbiriyle olan bağlantısını dedektifimiz Jane ve ekibiyle olayı çözmede yardımcı olabilecek midir.. Kızlar nerede ve kimlerdedir. Kaybolan kızların Aileleri, Irıs Frang suçlamakta ve onun  deli olduğunu söyleyip mektupların onun planladığını düşünmektedirler. Bir yerden sonra olay daha netliğe ulaşsa da kitabın sonunda hadi ya olmadım.Herkesin beklentisi farklı olmakla beraber yinede okumak isteyenler için alın okuyun derim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz