13 Nisan 2016 Çarşamba

Buz Gibi Soğuk & Tess Gerrıtsen

Oldum olası polisiye,gerilim kitaplarını severim. Bunun mihenk taşlarından biri side Tess Gerrıtsendir İşini hakkıyla yapan Tess gerrıtsen in Buz gibi soğuk kitabını elime almamla iki günde bitirmem bir oldu.Kalemi,kurgusu,akıcılığı, konunun sürüklemesi mükemmeldi.Çevirisi gayet güzeldi.Okurken hiç hayal kırıklığına uğramadım. Muhteşem bir baş yapıttı. Konuya gelecek olursam şayet Idoha da melekler ovası diye bir bölgede açılışı yapmaktadır. Idaho  falls kilisesinde Jerimiah adlı rahibin bir tarikat liderinden ağzından bir kaç olayı okurken kendimi bir anda Wyoming e giden adli tabib Maura ısles in hayatını okurken buldum. Maura ısles in soğuk yapıya sahip, olayları kontrol biçimi hiç bir anda oto kontrol unu kaybetmemesi en büyük özelliğidir. Gittiği bir konferans sırasında eski bir arkadaşının ısrarıyla hafta sonu için bir kayak merkezine 5 kişilik bir grupla yola çıkar. 




Yolda çok fazla karın yağması ve arabanın devrilmesiyle beraber ıssız bir dağda mahsur kalırlar. Yürüyerek ulaştıkları on hanelik bir köy bulurlar köydeki evlerin camları neden açıktır ? Sofralarda duran yemekler, garajlardaki arabalar ?? Ölüme terk edilmiş evcil hayvanlar? Peki köy halkı nerdedir ? Tüm soruların cevaplarını kitabı okurken sayfaları çevirirken kalbiniz yerinden çıkacak vaziyette bir heyecan dalgası ile okuyacaksanız. Ben yazarın başka kitaplarını da okudum. Onlarda gayet başarılı idiler. Fırsat buldukça diğer kitaplarını da tanıtmaya çalışacağım. Eğer gerilim veya polisiye türü romanlardan hoşlanıyorsanız mutlaka okumanızı tavsiye ederim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz