10 Nisan 2016 Pazar

Günlük Mevzular

Günümüzde çalışan kesimin en büyük derdi zamanı yakalamak. En başında yemek,iş,kıyafet,uyumak, uyanmak hep programlı hep bir koşturmaca tabi bununla beraber herkes daha pratik daha kolay nasıl ne şekilde sonuca ulaşırım derdinde. Konuya geleyim İnternet alışverişi diye bir çılgınlık tüm dünyada ve ülkemizde mevcut bu kısma kadar her şey normal ? Sesleri duyayım hepiniz evettt dediniz Ding Dong zilin sesini duyduk. Gel gelelim benim anormal bulduğum durum şurada zorttlamakta geçenlerde bir İnternet sitesine gezerken kendime almış olduğum minik bir ürünü görmemle ohaaa demem bir oldu. Almış olduğum ürün ücreti gayet uygunken (ben ürünü internet sitesinden almadım)  





İnternet sitesinin aynı ürünü 4 katı fiyatına satışa sunmasını çokda adaletli olduğunu düşünmedim. Belki aldığım ürün minik küçük bir ürün ama eğer vaktiniz varsa Hangi şehirde olursanız olun bir keşif için çarşı,pazar, her neresi olursa olsun muhakkak bir çıkın araştırma yapın derim. Dolaşırken keyifli bir gezinti yapmış olursunuz. Ve inanıyorum ki bütçeniz sarsılmadan hem istediğiniz ürünü alıp kendinizi mutlu hissedersiniz.  Hemde bütçenizde çok fazla sarsılmaz....  

Yazarın notu: Yazdıklarımdan şu sonuca varılmasın lütfen siteler tüüü kaka demiyorum kendimde zaman zaman İnternet alışveriş yapmaktayım. Her ürüne bodoslama atlamayın.Araştırın araştırın... 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz