15 Mart 2015 Pazar

Ahşap Boyama Çanta Yapımı

Bir Pazardan Gününden Herkese Selam :):)
Yine yeniden satırlarıma başlamadan umuyorum sınava girenler istedikleri başarıya ulaşırlar umut ettikleri her şey olması dileğiyle der hemen konuya geçiş yapabilirim :)
Ben  biraz kurs canavarı bir insanım.Nerede faaliyet varsa zıp zıp bir tavşan edasıyla kendimi dağ-tepe, düz-ova demeden, üşenmeden ,aktif  bir insan olarak, kendimi yollara vurabilirim ...ve beni gerçekten stresten, bütün olumsuzluklardan uzak tutan boyama,çanak ,çömlek yapımına 2 yıldır merak saldım.Bu annemin sehpası  ve ya  begenmediğim salonumun aynası olabilir.Her şeyi boyayıp başkalaştırmak ona hayat vermek,yenilemek inanılmaz mutluluk verir bana.Yaptığım objelerin daha bir canlılık katması da hem gelen arkadaşlarımın hayranlığı hemde güzel iltifatlarının beni  sevindirmesi ayrıca cabası. :)))
( yazar kişi böbürlenmekte)

Neyse geçelim konumuza; uzun zamandır ne yapmalıyım derken Eminönüne gittim.(buranın cenneti)

Abiye bakınıp dururken tezgahta bu çantanın gözüme ilişmesiyle hemen almam bir oldu aldığım da çantayı salonuma konsept olarak koymayı düşünsem de banyo mutfak içinde biçilmiş kaftandır bence.
Çantanın boyasını Rıch gül kurusu olarak aldım zemine iki kat sürdüm.Kuruması bittikten sonra 3 kişi
voltranı oluşturduk ve  çantayı is yapma aşamasına getirdik.Bir tane mum ve  bıçak yardımıyla  çantayı çok yaklaştırmadan işlemi yaptık. Nasıl yaptıgımıza gelirsek;mumu yaktıktan sonra bıçağa ekmeği keser gibi tutarak mumu yaklaştırıyoruz ve iş oluşumununun her yerine yayarak tamamlıyoruz kenar kısımlarını. İsterseniz dantelle geçebilirsiniz isterseniz tercih etmeyebilirsiniz evinizde eski annelerinizin dantellerinden olur. Bu dantellere su taşı da denilmektedir.Yapıştırma işlemi bittikten sonra Emin önün'den aldığım tane gülleri silikon tabancasıyla yapıştırdım.Sonra kurumaya bıraktım.Yaprak kısımlarını öğretmenimiz yardımıyla çizdim. 

İç kısmı ise aynı renklerde yapmak zorunda değilsiniz. Zıt renkler daha uygun olabilir ama ben pastel tonları sevdiğim için yine yakın olanları kullandım. Tutma kısımları siyah olduğu için sırıtmasın diye sarı yaldızlarla süsledim ve kurumaya bıraktım.
Umuyorum okurken sıkılmamışsınız dır yeni maceralarda görüşmek dileğiyle. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz