14 Mart 2015 Cumartesi

Yagmurlu Mart Ayından Merhabalar

Güzel yağmurlu bir mart ayına hepinize selam ederim efem!!!
Nasıl ,ne şekilde yazacağımı bilmesem de çok,bir yerden başlamak gerektiğine karar verdim. İki çiziktirik atıp kendimce lafı da çok uzatmadan konuya gireyim,kendimi yaptıklarımı yaşadıklarımı gezdigimi ,tozdugumu, okudugumu aklınıza ne gelirse  bütün yaptıklarımı yazma ihtiyacı duydum.Sanki birileriyle konuşur gibi paylaşmak istedim bu yüzden kıyısından köşesinden bu aleme girdim. Beni de aranıza alırsanız çok sevinirim. Blogumun içeriğinde genel olarak oradan buradan hayata dair her şeyden az az bir şeyler olacak.Umarım beni severek takip edersiniz ve umarım bol bol yazı yazabilirim.Şimdiden teşekkür eder bloguma hoş geldiniz derim.
İyi akşamlar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz