21 Mayıs 2015 Perşembe

Tatile Bavul / Hazırlık Halleri

Tatile gitmek güzel olmasına rağmen bir o kadar meşakkatli ve benim için sıkıntılı bir süreç. Sıkıntı kısmı sarı oğlanın bavul taşımaktan nefret etmesi ve az bavulla gitme çabaları. Ben ise her kadın gibi onu da alayım, bunu da alayım, o da olsun, bunu da giyinirim, şöylede kalsın diyerek çantalara istiflerken 3 veya 4 bavullu dolduruyorum. Ben geçmişte ki tecrübelerimin de ışığında (bir kaç küçük tartışmadan sonra) bu sefer 2 bavulla bunu halledeceğim diye kendimi gaza getirdim. Kot pantalon, eşofman gibi uzun ve kalın giysileri almadım.



Onun yanı sıra tişört, elbise ,etek askılı badiler ve güneşten korunmak için şapka, koruyucu kremler, bolca ayakkabı gibi yazlık ince ve gerekli eşyalarla valizlerimi istifledim. Sonuç ise bir tane tayt aldığım için dondum. Akşamları Bodrum hala soğuk oluyor ben ise sadece bir minik hırkayla aldım. Nasıl idare edeceğim bunu da bilmiyorum. Demem o ki tatil işleri zor arkadaşlar çok zor... 
Not: Bilgisayarımın Wi-fi 'sine bir şey oldu önümüzde ki 10 gün boyunca internet kafe buldukça yazabileceğim kusura bakmayın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz