11 Mayıs 2016 Çarşamba

Ahhh O Saçlar..


Ahhh o saçlar yok mu o saçlar ömrümü yiyen saçlar halıda, yerlerde, çarşaflarda, daha önce anlatmıştım. Aşırı dökülen saçlarımı, ilk önce yeme düzenimi değiştirerek var olan dökülmeyi durdurmaya çalıştım. Sonuçlar olumlu yönde giderken bununla yetinmedim ek takviyelerde yaptım. Biraz sizlere bunlardan bahsedeyim. Kullanmış olduğum ürünleri uzun vadede kullandım. 1 hafta kullanıp tamam oldu bitti.  Sonuç nerde demeyin. Saçların kendine gelmesi zaman almakta dostlar...



Çam Terebentin : İlk duyduğumda tam İsimini telaffuz edememiş olsamda biraz araştırınca denemeliyim dediğim yağ. Kullanmış olduğum her türlü şampuanın içinde kimyasal maddeler mevcut tabiki bunlarda saçlarımı yıpratmakta veya saçlarımın yağlanmasını sağlıyor. Çam terebentin en büyük özelligi şampuanın içine koyduğunuzda kimyasalların etkilerini yok etmesidir. Ben ise 500 ml Şampuan şişesine 20 veya 25 damla çam terebentin yağı dökerek şampuan şişesinin ağzını kapatıp çal kalıyorum. Her banyoda yağ derdi bekleme derdi olmadan rahatlıkla kullanıyorum. 

Saçlarımda etkileri Düzenli kullandığım için saçlarım uzadı. Saçlarımdaki dökülmeler yarı yarıya azaldı. Cılız olan saçlarım sonunda çoğaldı.:) 
Gratiste indirim zamanında dikkatımı çeken aldığımda iyikii iyikii almışım dediğim ürün Hask Monoi  Oil saç bakım yağı veya tüpü de diyebiliriz (Aramızda kalsın Sarı oğlanın bayıldığı koku :) kendisi hala bilmez. Donuk saçlar ve mat saçlar için besleyici özelliğe sahip ıslak veya kuru her iki özellikte kullanılabilir. Ben iki sinide denedim. Gayet güzel sonuçlar aldım.Saçlarımda ciddi anlamda parlaklık kazanmıştır. Saçlarıma yumuşaklık vermiştir.   Avucuma çok az bozuk para büyüklüğünde döktüğümde gayet yeterli olmakla beraber saç köklerime getirmeden sadece uçlarına doğru masaj yaparak uyguladım. Şişenin küçük olmasına bakmayın baya sizi götürüyor. Kokusu vanilya muhteşem Gratisin indirim zamanında stok yaptığım ürünler arasında yerini alır. Fiyatı 8,90 tl indirimli zamanı 4,5 tl gelmekte
Muhakkak alın...


Tatlı Badem Yağını   avucuma yağı döküp  
Saçlarımın uçlarına yağı yediririm.  1 veya 3 saat beklettikten sonra saçlarımı yıkarım. Saç kırılmalarına gayet iyi gelmektedir. Tabi bu yapmış olduğum işlemleri hepsini üst üste yapmam sayın okuyucu aklınız karışmasın. Haftalık periyotlar halinde yapılmaktadır. Bunun yanı sıra Badem yağının başka faydalarını saymak isterim. 







Cildiniz kuru ise kullanabilirsiniz. Yumuşaklık sağlar dudaklardaki çatlaklığı giderir. Hamile iseniz çatlaklara iyi gelir. Ayak  kremi olarak  kullanabilirsiniz.  A ve B  vitaminleri içermektedir. Sedef ve egzama hastalıklarına iyi gelir. Aktarlarda Tatlı badem yağı 5 tl dir...



   



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz