28 Ağustos 2016 Pazar

Mayısın Önerilerinize İhtiyacı Var......

Bu aralar nedendir bilinmez kendi blogumla ilgili sıkıntılarım var. Kalem kalem yazmam gerekliyse şöyle


Maillerime bakmalıyım......

Yorumlara bakmalıyım...... 

Geriye dönüş sağlamalıyım. ......

Yeni konular bulmalıyım....... 

Tekrara düşmemeliyim...... 

Dürüst açık ve net ifade etmeliyim...... 

Kendimi tanıtmalıyım...... 

Blog dünyasında ziyaretler yapmalıyım...... 
Sabit olmalıyım....... 
Kararlı olmalıyım.......
Düzenli olmalıyım.....
Özgün yazılar yazmalıyım.....
Fikir Edinmeliyim......
Haftada 3 veya 2 yazı yazmalıyım....

Bunların hepsinin Sonucunda YE-Tİ-ŞE-Mİ-YO-RUM!!!!!

Hem kendi vazifelerim hemde normal hayat akışında günlük yapmam gereken durumlar eklenince yetişemiyorum. Her gün topluluklarda yenisi eklenen İyi bloger nasıl olunur temalı yazılarıda okuyunca üzerinize afiyet yüreğim dağlanıyor. 

Konu bulmak onu hayata geçirmek yazı dizisi yapmak iyi olmak güzel bir şeyleri paylaşmak benim için zorlaşıyor. Çünkü farklı,özgün,değişik dikkat çekici sizlerde tahmin edeceğiniz üzere her an bunu bulup çıkarmak kolay olmuyor.

Bu aralar blogumla aram limonı Hep aynı hissiyat acaba tekrara mı düşüyorum???Çabalıyor muyum???  Sıkılıyorum.  Ben mi acaba büyütüyorum!!! Yoksa sizle rede oluyormu bu durumlar??  Önerilerinizi Bekliyorum....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz