14 Ağustos 2016 Pazar

Sinemalarda Bu Ay /Jason Bourne

Geçen hafta sinemaya gittim. Serinin ilk 3 filmini izlemediğim halde ısrarla Jason Bourne 4 e gittim. Bizim ki her zamanki gibi şaşkın. Ben zaten her zaman böyleydim Game of thrones e bile 5. sezonundan izlemeye başlayıp sadece 5 ve 6. sezonları izledim. Ama yanlış anlaşılma olmasın diziye tamamen hakimim. Bizim sarı oğlana sadece bir kaç bin soru sormuş olabilirim. 
- bu kim

- o onu niye öldürdü

- bu kadın niye yanmıyor.

- çocuk kral olur mu?? vesaire vesaire.


Bu defa bizim sarı oğlan önceden kendini garantiye aldı. Bak bu filme gidelim ama sana ilk 3 filmi anlatmam evde netten bulurum izlersin peş peşe dedi. Ne yaptım haksız ama kabul ettim işte...

Ama ben yine de benim önce 4. filmi izledim sonra sırayla gittim 1,2,3 diye...

Neyse size birazda filmin konusundan bahsedeyim. İlk 3 filmi izlediyseniz şayet ( benim gibi) Matt Damon'un Jason Bourne karakteri hakkında fazla söze gerek yok. Efsane olmuş bir ajan filmi. Hatta bazılarına göre klasikler arasında yer alıyor. (Ben bu grupta değilim) Film güzel bol bol aksiyon macera şiddet vs var. Diğer filmlerde olduğu gibi burada da Jason kendi geçmişininde ki gizli kalmış şeyleri bulmanın peşinde. Babasının öldürülmesi ve Jasonun programa dahil olma sürecine açıklık getiriyor bu film.

Birazda teknoloji ve devletlerin ( özellikle ABD) gizli servislerinin bizi istediği her an izlediği ve özel hayata müdahale konusunda dehşete düşürüyor.

Sonuç olarak film güzel gidin izleyin keyifli bir 2 saat geçirin derim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz