20 Eylül 2016 Salı

Ben Ve Bisikletim 1....

Olaylar bundan yaklaşık 4 yıl önce başladı. Bizim sarı oğlanla o dönem çıkıyoruz bizim ki İstanbulu da bilmiyor (saf köylü) ben nereye gidelim dersem oraya gidiyoruz. Gene günlerden bir gün ben buna adalara gidelim dedim. Neyse bindik vapura gittik Büyük Ada'ya. Bizim ki daha önce gitmediği için burada ne yapılır diye sordu. Hay dilimi eşek arısı soksaydı da demeseydim. 

- Bisiklete binilir..!


Bizim ki tamam o zaman bisiklet kiralarız dedi. Şimdi şöyle bir durum var ben bisiklete binmeyi bilmiyorum çocukluğumda bir kaç kere düştüm sonra soğudum. Ama şöyle de bir durum var ben bilmiyorum, yapamam diyemiyorum. ( Aslında şimdiki aklım olsa söylerim. Ben bilmiyorum!!! Bisiklete binmeyi diye.) Hem adamla daha yeni tanışmışız beceriksiz bu kız diye mi düşünsün olmaz öyle bir şey. Ben nasıl olsa allem eder kallem eder ada da o bisiklet mevzuğunu geçiştiririm diye düşünüp.

- He tamam olur demiş bulundum.


Biz vapurdan indik kardeşim bu ne ? Her yerde bisikletçi. Neyse benim bu işten kurtulmam lazım dedim ve hemen... 

_ Bizimki bir kartal edasıyla avına uçtu. 

_ Bende minik damlacıklar halinde ter,stres bir şey uydurmalıyım. Hafif midem kazındı bir şeyler yesek mi??? Hoppp Dikkati yemek yiyecek bir yere odakladık.

Ben kafamdan alternatif bisikletten kurtulma planları yapıyorum.
- Faytona binelim mi??
- ya bisiklet iyide eğer tepeye çıkacaksak o yokuş onunla çıkılmaz. 


Gibi alternatif önerilerimin hepsini çürüttü.Arkadaş bu ne bisiklet aşkı adamda ki. Sonuç olarak biz yemeği yedik ve bir bisikletçiye gittik. Ben bu arada hala vaz geçmedim.

_ya şimdi ben uzun süreden beri bisiklete binmedim unutmuş olmayayım.

Benzeri çırpınışlarımı görmedi. Saçmalama.... 

- Bir kere bisiklete binmek diye bir tabir var bir kere binersen asla unutmazsın gibi sözlerle geçiştirdi.

Sonuç hüsran ve benim son çırpınışım. Bisiklet kiralayan adama hemen atıldım ve 2 kişilik bisiklet var mı diye sordum. Böylesi daha romantik diye kılıfım da hazır. Hem o kullanır düşerse de o düşsün.

Diye düşünürken 2 kişilik bisikletlerin ada da yasaklandığını öğrendik. :(((((

Ya benim suçum ne? Günahım ne ? Bir tane planım bile tutmadı. En sonunda biz bir bisiklet alalım ben biraz deneyeyim kullanabilirsem 2. alırız diye ikna ettim bizimkini. Kullanmak mı o ne? Adam beni bırakıyor ben düşüyorum. 15 dakika sonra bizimki kan ter içinde kaldı hem beni hem bisikleti taşıyor adam. O yorgunlukla hani sen bisiklete binmeyi biliyordun demeyi de unuttu ( veya kibarlıktan demedi) Neyse oh olsun mok var bisikletini. Gördün mü .......... bisikletini.

Ama yok benim canım,ciğerim,çörek otlum, cefakar,vefakar, miniğim bir sene sonunda ben sana 

bunu öğreticim bak göreceksin deyip doğum günümde pembe bir bisikletle ta taaaa diye karşıma çıktı. Birde benim işim bisikleti sana öğretmek. Sanki dünyayı keşfe çıktık. Ben ise ahhh 
annemm ne iyi ettin aldın. Çorek otlum dedim. 
İç ses Hü hüü benimde sınavım bu bisiklet 
Bunu icad edeni..... 
 

Sarı oğlan ise bana verilen bu aslı görevi layık olmaya çalışı cam. Arkası yarın.... 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz