7 Eylül 2016 Çarşamba

Sinemalarda Bu Ay/ Star Trek Sonsuzluk

En son gittiğim filmi anlatayım dedim. Star Trek Sonsuzluk. Yeni serinin 3. filmi kadro aynı artık oturmuş sayılır. Ben Star Wars serisini daha çok severim ama bilim kurgu olsun taştan olsun mantığıyla bu seriyi de izledim .




Film genel olarak iyi. Uzayda ki 5 yıllık keşif görevinde olan Atılgan ileri uzay üssüne gelir. Kaptan Kirk bu uzay istasyonununda açık olan Amiral pozisyonu için baş vurup filodan ayrılmayı düşünür. Yerine Mr. Spock'u kaptan olarak düşünmektedir. Mr spock ise Büyük elçi Spock'ın ölüm haberi üzerine filodan ayrılıp kendi gezegenine dönmeyi düşünmektedir.




Kahramanlarımız bu çelişkilerle bocalarken uzay üssüne yardım çağrısı yapan yaralı bir mekik gelir ve mekikteki canlı kendi mürettabatının göktaşı kuşağı içinde mahsur kaldığını gemisin zarar görüp gezegene zoraki ininş yaptığını ve mürettabatını kurtarmak için yardım ister. 




Kurtarma görevine gidebilecek tek gemi Atılgandır. Gemi gök taşı kuşağından çıkınca saldırıya uğrar ve aksiyon başlar.




Filmde 2 sahne çok ilgimi çekti 1. si Atılganın düştüğü sahne sanki bir afsanenin bitişi gibiydi. 2. sahne ise filmin sonlarına doğru mr. spock'un büyükelçi spockun eşyaları arasında bulduğu eski film serisinde k iAtılgan mürettabatının resmi. Buram buram nostalji kokuyordu.




Sonuç olarak bilim kurguya birazda olsa ilginiz varsa izleyin derim hoşunuza gidecektir.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz