16 Nisan 2015 Perşembe

Esrarengiz Bahçe

Merhabalar;
Geceyi her zaman sevmişimdir. Sessizlik, huzur günün koşturmasından gecenin o sakinliği, dinginliği ve herkes bir köşeye çekilip uyuduktan sonraki o fasıl 'o la la...' bazen istediğim bir şeyi gördüğümde adını da bilmediğimde kendimi bir hafiye gibi hissederim şimdi size yine anlatacağım hikaye benim bir yerlerde gördüğüm ( balık hafızalı olduğum dorudur) bir türlü ismini öğrenemediğim ama gözümle de belki bulurum dediğim instagram da bulamadığım bugün sen kazan ben kepçe gezerken benimkinin 
-gel şurada bir çadır var hemde kitaplar 
diyerek; burun kıvırdığım yerde gezinirken görmez miyim. Tesadüfün böylesi benim gözler tabi yerinden çıkacak her yerde adını bilmediğim sadece ağzımda pelesenk olan yetişkinler için boyama kitabı dediğim yüzüme sende baya büyük bir kız çocuğu edasıyla gülümseyen hafifte dalga geçen beyler bur dan sizlere selam olsun der bulduğumu ilan ederim :) asıl adı Esrarengiz Bahçe olup Her yaş için Bulmaca ve desen tamamlama olan bu kitap ciddi anlamda kendinizi renkler içinde kaybedebileceğiniz bir dünya sunmaktadır.
























Kimdir bu Johanna Basford ?   İskoçya doğumlu olan sanatçı Duncan of Jordanstone sanat ve moda koleji tekstil tasarımı bölümünü derece ile 2005 yılında bitirmiştir.
Sanatçı çalışma hayatına  duvar kağıtları, bira şişeleri ve dövmeler tasarlayarak başlamıştır.
Basford bilgisayar da yapılan çizimlerin soğuk ve ruhsuz olduğunu düşünüp bu işi elle yapmaya karar vermiştir.kendi çiftliğinde geniş pencereleri olan ve doğa manzarasına sahip küçük bir atölye kurup bu kitabı orada tasarlamıştır.Arkadaşlarınıza hediye alabilirsiniz kendiniz için muhakkak alın derim stres atmak üzerinizdeki negatifliği alır götürür tabi ben duramadım araştırdığımda kendisinin facebook üzerinden kişisel sayfasından bulduğumda daha hayran kaldım ki inanılmaz resimler boyamalar mevcut ikincisi çok yakında gelmekteymiş bu arada kağıt inanılmaz güzel ben kendime hemen Faber Castel aldım. Sizde buna benzer alabilirsiniz keçeli kalemle kullanmayın.  Çocukluğumuzun boyama kaleminden kullanırsanız dahada mutlu olacağınıza eminim.Esrarengiz Bahçe diye aratırsanız facebook,ınstagram,twetter,hepside mevcut boyamaları da rahatlıkla görebilirsiniz Kendi kendine sevindirik olan Mayıs Yağmuru size hoşça kalın der :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz