5 Nisan 2015 Pazar

Hüsnü Ala Cafe Restaurant

Merhaba; 
Havanın güzel olmasını fırsat bilen ben uzun zamandan beri gitmek istediğim web sitesinden baktığımda açık teraslı müthiş manzaraya sahip olan bu cafe Emin önünden Süleymaniyeye doğru gidilmekte,Hüsnü Ala Cafe konum olarak basit ve kolay bulunan bir mevki üzerinde olup, kime sorsanız hemen size yolu göstermekteler.
































Cafe 3 katlı olup biz hazır güneş var diyerek kendimizi teras bölümüne attık, havanın çok fazla esmesi ,çok kalabalık ve çalışanların ilgisiz tavırlarından dolayı kendi kendimizi kapalı alana geçişte bulduk. Hizmet konusunda maalesef iyi değiller vermiş olduğumuz sipariş uzun bir zaman gelmedi. Geldiğinde ise salata söylememe rağmen içinde bol nar ekşisi vardı ki ben nar ekşili söylememiştim. Çalışanlardan birini çağırıp söylediğimde ise cevabı şu oldu sizin kendinizin belirtmeniz gerekliydi diye manasız bir açıklama duydum.  Benim bildiğim nar ekşisi,yağ,limon ekstra yanında olur istediğiniz takdirde kullanılır kural budur. Ketçap ve mayonez istediğimizde kendi aralarında konuşan bayan ve bay  garson ketçap ve mayonezin olmadığı getireceklerini söylemelerine karşın oda maalesef gelmedi. :) Hizmet kalitesi olarak müşteriye davranış biçimleri bence vasat altındaydı. Sadece manzarası için gidilir mi ? Benim düşünceme göre sadece  güzel bir manzara için  gidilmez cevabını vermekteyim ki yine o sıra içresinde cafeler mevcut ve hepsinde aynı manzara var. Fiyat politikasında gereksiz pahalı buldum diyebilirim bu okuduklarınızdan sonra Hala ben görmek istiyorum derseniz çay,kahve,nargile ve güzel manzara için gidebilirsiniz.
Yeni maceralarda görüşmek dileğiyle...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz