7 Nisan 2015 Salı

Bahar Geldi & Renklensin Evler

Merhabalar;
Nisan ayının gelmesiyle yaz ayına göz kırpar gibiyiz.Yaz ayları evimize sıcak renklerin hakim olmasını hem evimizin hemde kendimizin enerjimizi yüksek tutmak için birebir olduğunu düşünenlerdenim .Bunlar neler mi dersiniz hadi görelim bakalım :) bu sene mora olan aşkım her objem her türlü süs aksesuarıma yansıdı diyebilirim.






Ve zıt renklerin uyumlarını keşfeden ben daha cesur kararlar verdim mor,sarı,yeşil krem,kırmızı,beyaz,bunların hepsinin uyumunun bana vermiş olduğu enerji inanılmazdı. Evlerinizde ufak ama küçük objeleriniz var ise bunları atmayınız boyayarak farklı bir objeye çevirebilirsiniz. Dekopajla farklı bir desen yapabilirsiniz ben annemin çok eski sehpasını aldım ve tamamen krem rengine boyayarak dekopajla yapıştırdığım sehpam evin en güzel yerinde görücüye çıktı. Elinizde ne mevcut ise onlardan inanılmaz şeyler üretip çıkartabilirsiniz evleriniz daha canlı ışıltılı olmasını isterseniz sarı renginden vazgeçmeyin derim.

Kımızı, Turuncu, Sarı
Kırmızıda ateşin sıcaklığını, turuncuda güneş ışığının etkisini, sarıda da ışık ve aydınlığı hissederiz.. Bu renklerin

havadaki titreşimi kuvvetli olduğu için diğer renklere 'göre gözü daha önce etkiler.
Çocukta renk anlayışı başladığı zaman kırmızıya bakıp ona atılması, ilkel toplulukların en çok önem verdiği renklerin sıcak renkler oluşu bundandır. Varlıkların ışık alan kısımlarında daha çok sıcak renkler hakimdir. Bu renklerin ruhsal etkisi neşe, Yeni maceralarda görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz